Zamordyzmu czar...

41. Data: 2015-04-17 11:29:00

Temat: Re: Zamordyzmu czar...
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik z...@g...com ...

> Chiron, do katastrofy doprowadził nas nasz narodowy bałagan który bije
> po oczach na każdym kroku. Podważając ustalenia naszej komisji
> sugerujesz że w naszym kraju który nie potrafi nic dobrze
> zorganizować, zrobiono nie tylko zamach którego w żaden sposób nie da
> się udowodnić, ale po zaangażowaniu mnóstwa osób udało się wypromować
> wersje która ma maskować zamach. Nie jestem w stanie dyskutować z
> czyimiś przekonaniami w sytuacji gdy fakty są ignorowane.

Ostatnio słuchałem w R Maryja Macierewicza jak to pieknie przez pol godziny
opowiadał, ze nowe ekspertyzy z nagran ze skrzynek to:
- ta od muzykologa jest BE! (nic to ze to nie muzykolog ale ktos zajmujacy
sie techniczna stroną dzwieku - kto by sie przejmował)
- a ta druga podwazająca ekspertyze muzykologa jest cacy.

Jakos sie Antoni nie zająknął, ze ta druga podwaza pierwsza tylko i
wyłącznie w dwóch zdaniach... a cała resztę potwierdza.
I tak wyglada całe sprawdzanie Macierewicza - co sprawdzisz to co gada to
sie okazuje ze bzdura.
Nic nie szkodzi - zaraz beda nastepne "fakty"...

Ale nic sie nie przejmuj - zaraz sie dowiesz, ze nagrania ze skrzynek sa
uwaga, ulubione słowo - sfałszowane! Ze powinno sie pracowac na
oryginałach...
SIC! Na oryginałach!!! Jedyny nośnik a specjalisci z PIS chcieliby na tym
nosniku pracowań a nie na kopiach...

Ale przeciez wiadomo, ze jak coś jest nie pomysli to jest, uwaga, ulubione
słowo: SFAŁSZOWANE!

P.S. Lubię Macierewicza! :)

42. Data: 2015-04-17 11:29:00

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik z...@g...com ...

> To jak nazwiesz ignorowanie faktu ze to decyzje pilotów doprowadziły
> do katastrofy a zamiar tego proponowanie teorii o zamachu mimo
> absolutnego braku przesłanek do tego. Brak przesłanek tłumaczony jest
> ich ukrywaniem. Do definicji pasuje jak ulał.

To nie było trzech wybuchów, tylko tak dobrze ukrytych ze nie ma na nie
dowodów? wow...

Przedwyborczej wyżerce hien cmentarnych z TVN24 mówimy NIE!
Gdy rozum śpi
Nałęcz i Komorowski
POrno-Hania.
Chironie, kłamco