Zamordyzmu czar...

11. Data: 2015-04-16 10:47:30

Temat: Re: Zamordyzmu czar...
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <z...@g...com> napisał w wiadomości
news:b289b14f-f1a2-4c6c-b95c-d37f84832428@googlegrou
ps.com...
>Chiron, do katastrofy doprowadził nas nasz narodowy bałagan który bije po
>oczach na każdym kroku. Podważając ustalenia naszej komisji sugerujesz że w
>zamach którego w żaden sposób nie da się udowodnić, ale po zaangażowaniu
>jestem w stanie dyskutować z czyimiś przekonaniami w sytuacji gdy fakty są

Czyli: czterokrotne próby podejścia do lądowania (pamiętasz?)- to było co?
Ewidentne kłamstwo, o którym teraz nikt nawet (ze strony oficjalnej) nie
wspomina. Ogromna ilość odłamków- w tym sporo przed samolotem- to dowód na
to, że samolot na wysokości, na której zrobić tego nie mógł- pierdyknął
skrzydłem w brzozę? Skoro to z pewnością ściema- to dlaczego wierzysz w inne
"fakty", które ci ludzie podają?
Wrzuciłem w google "smoleńsk niewygodne pytania". Naprawdę- warto się
zapoznać chociaż z kilkoma linkami, zanim się zaczniesz wypowiadać. Z całego
serca- zapraszam. O ile szukasz prawdy, a nie po prostu chcesz mieć rację.
Piszesz, że- (jak rozumiem)- ja ignoruję fakty. Poproszę więc o FAKTY- które
ignoruję.
I naprawdę nie dziwi Cię to, że rzeczy, które już dawno wykazano w raporcie
Anodiny jako kłamstwo, w tym szkalowanie dobrego imienia pilotów- znów
powracają do życia- dzięki ponownemu odczytaniu taśm, które rzekomo (jak
twierdzą Rosjanie) są kopiami z czarnych skrzynek- i gdzie nie zgadzają się
nawet czasy? No i- cóż za przypadek- w trakcie kampanii wyborczej?

--

Chiron

12. Data: 2015-04-16 11:25:12

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Chiron,zapoznaj się z faktami zawartymi w raporcie polskiej komisji, a następnie
UDOWODNIJ które z tych faktów są kłamstwami. Zarzucanie kłamstw bez udowodnienia
zarzutów to zwykłe pomówienia.

Zbyszek Gotkiewicz

13. Data: 2015-04-16 11:34:45

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 16 Apr 2015 02:25:12 -0700 (PDT), z...@g...com
napisał(a):

> zapoznaj się z faktami zawartymi w raporcie polskiej komisji,

Taktak.
--
XL
Kłamstwom cmentarnych hien z TVN powiedz NIE!

14. Data: 2015-04-16 11:40:14

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Nie interesują mnie Twoje przekonania. Interesują mnie dowody. Jeśli uważasz że
dowody w raporcie są nieprawdziwe to też proszę o dowód na to.

Zbyszek Gotkiewicz

15. Data: 2015-04-16 11:43:54

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 16 Apr 2015 02:40:14 -0700 (PDT), z...@g...com
napisał(a):

> Jeśli uważasz że dowody w raporcie są nieprawdziwe to też proszę o dowód na to.

Skąd się wzięły "dowody w raporcie"?

16. Data: 2015-04-16 11:45:12

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-16 o 11:43, Ikselka pisze:

> Skąd się wzięły "dowody w raporcie"?

zapytalbym, ktore z was ma wiekszego ale to chyba nie pasi :]

--
gazebo

17. Data: 2015-04-16 12:12:11

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <z...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
>Chiron,zapoznaj się z faktami zawartymi w raporcie polskiej komisji, a
>następnie UDOWODNIJ które z tych faktów są kłamstwami. Zarzucanie kłamstw
>bez >udowodnienia zarzutów to zwykłe pomówienia.

No ale to nie jest dyskusja. Podałem Ci konkrety- mam powtórzyć? Zerknij do
postu, na który odpowiadasz. Podałem Ci, co nie może być prawdą- w ogóle
czytałeś? Skoro twierdzisz, że może- to proszę bardzo- wykaż to.
Póki co- nie odpowiadasz na moje zarzuty. KONKRETNE. A w zamian piszesz:
"zapoznaj się z faktami, zawartymi w komisji...".
Proponuję trzymać się zasad dyskusji- wypracowanych jeszcze w Starożytności.

A czy- tylko z ostatnich spraw- nie dziwi Cię, że:

1. na nowo odczytane taśmy z "czarnych skrzynek", do których w ogóle polska
komisja nie miała dostępu- nagle okazało się, że zawierają ok.30% (tak!)
więcej dialogów? Taśmy te nadal wykazują niezgodność czasową- co jest
niemożliwe w wypadku oryginałów

2. piszą, że pilot Protasiuk nie miał wymaganych uprawnień, że mu je
zawieszono, etc. No dobrze- ale pytania nasuwają się same

- kto mu dał te uprawnienia wcześniej?
- kto mu je zawiesił- kiedy i dlaczego?
- kto go dopuścił do tego lotu- wyznaczył akurat jego?
- dlaczego dopiero po 5 latach ta sprawa wyszła na jaw?

3. powołujesz się na raport polskiej komisji. Gdzie w tym raporcie jest o
uprawnieniach Protasiuka? Gdzie tam jest o jendoznacznej przyczynie wypadku?
Gdzie tam jest próba wyjaśnienia, dlaczego samolot rozpadł się na dużą ilość
odłamków- a wiele z nich jest za miejscem katastrofy?

4. czy czytałeś ten raport? W jakiej części? Jeśli w całości- czy jest coś,
co wzbudza Twoje niedowierzanie?

--

Chiron

18. Data: 2015-04-16 13:14:11

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Chiron, akurat mam pojęcie jak pracuje PKBWL i mam pojęcie na temat wypadków
lotniczych. I najbardziej prawdopodobna przyczyna wypadku znana była już jakieś dwie
godziny po katastrofie. I ta prawdopodobna przyczyna uzyskała potwierdzenie przy
braku najmniejszych potwierdzeń dla pozostałych teorii. Mnie to wystarczy, ale jeśli
ktoś ma interes w tym aby odrzucić ustalenia komisji, tym samym otwiera pole
spekulacji. Możesz sobie zostać na tym polu.

Zbyszek Gotkiewicz

19. Data: 2015-04-16 13:38:52

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <z...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
> [...]
>ustalenia komisji, tym samym otwiera pole spekulacji. Możesz sobie zostać

Który to post na ten temat? Czwarty? Dostałeś KONKRETY. Odpisujesz w stylu
"wicie, rozumicie". Słynny "błąd pilota" znany był kilka minut (dosłownie!)
po katastrofie. Ewenement w skali świata. Czterokrotne podejście do
lądowania- także. Potem się okazało, że może to była JEDYNA próba lądowania-
lub nie było ŻADNEJ- a pilot tylko chciał sprawdzić, czy może lądować z
bezpiecznej wysokości. Piszesz, że masz pojęcie jak pracuje PKBWL. To
porównaj jej pracę ze Smoleńska 2010 i Okęcie1980. Widzisz jakieś
podobieństwa? A różnice? Czy potrafisz odpowiadać konkretnie- czy tylko
samymi ogólnikami? Zadałem Ci kilka konkretnych pytań. Czy potrafisz
odpowiedzieć na choć jedno?

--

Chiron

20. Data: 2015-04-16 13:44:44

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Czterokrotne podejście wymyślili dziennikarze na podstawie relacji świadków którym
tak się wydawało. W wyniku prac komisji ta hipoteza została odrzucona. Dla jednych
dobrze dla drugich źle.

Zbyszek Gotkiewicz

Przedwyborczej wyżerce hien cmentarnych z TVN24 mówimy NIE!
Gdy rozum śpi
Nałęcz i Komorowski
POrno-Hania.
Chironie, kłamco