Zamordyzmu czar...

21. Data: 2015-04-16 14:02:37

Temat: Re: Zamordyzmu czar...
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <z...@g...com> napisał w wiadomości
news:e9de755a-4c23-498f-95ab-e43f9296707b@googlegrou
ps.com...
>Czterokrotne podejście wymyślili dziennikarze na podstawie relacji świadków
>którym tak się wydawało. W wyniku prac komisji ta hipoteza została
>odrzucona. >Dla jednych dobrze dla drugich źle.

Zbyszek Gotkiewicz napisał też:
"Chiron, akurat mam pojęcie jak pracuje PKBWL i mam pojęcie na temat
wypadków lotniczych. I najbardziej prawdopodobna przyczyna wypadku znana
była już jakieś dwie godziny po katastrofie. I ta prawdopodobna przyczyna
uzyskała potwierdzenie przy braku najmniejszych potwierdzeń dla pozostałych
teorii. "

No to- KONKRETNIE- skąd była znana ta najbardziej prawdopodobna przyczyna
katastrofy- bez czarnych skrzynek, bez zapisu wideo lotu, etc- już kilka
godzin po? Skoro produkowano takie androny jak 4 krotne podejście- które-
jak sam piszesz- nawet ta komisja Laska (zwanego laskiem smoleńskim)
odrzuciła po kilku miesiącach- to co to były za oczywiste fakty wskazujące
na słynny błąd pilota?

--

Chiron

22. Data: 2015-04-16 14:52:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 16 Apr 2015 12:12:11 +0200, Chiron napisał(a):

> Użytkownik <z...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...

> [...]
>
> - kto mu dał te uprawnienia wcześniej?
> - kto mu je zawiesił- kiedy i dlaczego?
> - kto go dopuścił do tego lotu- wyznaczył akurat jego?
> - dlaczego dopiero po 5 latach ta sprawa wyszła na jaw?
>
> 3. powołujesz się na raport polskiej komisji. Gdzie w tym raporcie jest o
> uprawnieniach Protasiuka? Gdzie tam jest o jendoznacznej przyczynie wypadku?
> Gdzie tam jest próba wyjaśnienia, dlaczego samolot rozpadł się na dużą ilość
> odłamków- a wiele z nich jest za miejscem katastrofy?
>
> 4. czy czytałeś ten raport? W jakiej części? Jeśli w całości- czy jest coś,

Chironie, za dużo pytań, a po co.
Wystarczy spytać o jedno: skąd pochodzą dane, na których oparty był raport
(MAK i komisji Millera)...
3-|

--
XL
Kłamstwom cmentarnych hien z TVN powiedz NIE!

23. Data: 2015-04-16 15:07:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 16 Apr 2015 13:38:52 +0200, Chiron napisał(a):

> Użytkownik <z...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...

> [...]
> "wicie, rozumicie". Słynny "błąd pilota" znany był kilka minut (dosłownie!)
> po katastrofie. Ewenement w skali świata. Czterokrotne podejście do
> lądowania- także. Potem się okazało, że może to była JEDYNA próba lądowania-
> lub nie było ŻADNEJ- a pilot tylko chciał sprawdzić, czy może lądować z
> bezpiecznej wysokości. Piszesz, że masz pojęcie jak pracuje PKBWL. To
> porównaj jej pracę ze Smoleńska 2010 i Okęcie1980. Widzisz jakieś
> podobieństwa? A różnice? Czy potrafisz odpowiadać konkretnie- czy tylko
> samymi ogólnikami? Zadałem Ci kilka konkretnych pytań. Czy potrafisz

Chiron, jeżeli chcesz naprawde uzyskać odpowiedź, to zadawaj JEDNO pytanie.
"Kilka pytan" generalnie zwalnia od odpowiedzi - bo brzmią retorycznie.

24. Data: 2015-04-16 15:42:58

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Zderzenie z ziemią na podejściu bez widoczności ziemi we mgle przed progiem pasa?
Było wiele takich wypadków i przyczyna zawsze ta sama. Nieprzestrzeganie procedur.
Jeśli wiesz co to znaczy.

Zbyszek Gotkiewicz

25. Data: 2015-04-16 16:14:41

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

ps.com...

> Chiron, jeżeli chcesz naprawde uzyskać odpowiedź, to zadawaj JEDNO
> pytanie.
> "Kilka pytan" generalnie zwalnia od odpowiedzi - bo brzmią retorycznie.

Spróbuję:-)

--

Chiron

26. Data: 2015-04-16 16:25:09

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <z...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
>Zderzenie z ziemią na podejściu bez widoczności ziemi we mgle przed progiem
>pasa? Było wiele takich wypadków i przyczyna zawsze ta sama.

To proszę o kilka takich samych. Skąd pewność, że i tym razem przyczyna jest
ta sama, co np w USA, Kanadzie, Ukrainie czy gdzieś indziej? Bywało, że
samolot rozbijał się koło lotniska- ale ja Ci o tym pisałem:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Katastrofa_lotnicza_na_
Okęciu_(1980)

i mimo, że byliśmy oficjalnie wasalem Rosji- potrafiliśmy sprawnie
przeprowadzić śledztwo. Okazało się, że to nie był błąd pilota.
Ten jeden wypadek obala Twoją tezę, prawda?
OK- nie podawano, że była intensywna mgła- ale warunki były kiepskawe:
typowo marcowa pogoda: śnieg z deszczem, uttrudniający widoczność.
Pytanie- JEDNO: dlaczego upierasz się, że przyczyną było nieprzestrzeganie
procedur, skoro nic nie wskazuje na to, że pilot próbował lądować- i jakie
KONKRETNIE procedury złamał pilot?

--

Chiron

27. Data: 2015-04-16 16:35:27

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Chiron napisał
>dlaczego upierasz się, że przyczyną było nieprzestrzeganie
procedur, skoro nic nie wskazuje na to, że pilot próbował lądować- i jakie
KONKRETNIE procedury złamał pilot?

Zejście poniżej minimum dopuszczonego dla takich warunków i dla takiego modelu
samolotu jest złamaniem procedury. Wiadomo o tym z zapisu czarnych skrzynek czyli
zapisu lotu oraz zapisu rozmów w kabinie. Nikt nie byłby w stanie przygotować
fałszywego zapisu mimo że czarne skrzynki nadal są w rękach rosyjskich.

Zbyszek Gotkiewicz

28. Data: 2015-04-16 16:50:34

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <z...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
Chiron napisał

> [...]
>modelu samolotu jest złamaniem procedury. Wiadomo o tym z zapisu czarnych
>stanie przygotować fałszywego zapisu mimo że czarne skrzynki nadal są w

To jedna z możliwych przyczyn:
http://jeremyf.salon24.pl/620825,smolensk-2010-dlacz
ego-tu-154-zszedl-tak-nisko

a także to:
http://www.warszawskagazeta.pl/kraj/item/601-pilot-j
aka-40-slyszalem-komende-rosjan-by-tupolew-zszedl-do
-50-metrow

Nie wiemy, dlaczego znalazł się na takiej wysokości. nie ma tego w zapisach,
które nam udostępnili Rosjanie. Gdyby było wiadomo, że ŚWIADOMIE zszedł na
taką wysokość- miałbyś rację. Jednak nie ma dowodów, że wiedział.
Przeciwnie- wieża kierowała go tak, że w pewnym momencie znalazł się na tej
wysokości. Powtarzam- niczego pewnego nie wiemy. Nie można więc tego uznać
za złamanie procedur. Jeszcze raz spytam: KONKRETNIE- jakie procedury złamał
pilot?

--

Chiron

29. Data: 2015-04-16 17:02:25

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Pilot zszedł świadomie poniżej minimum dla tych warunków które wynosiło 300 metrów,
czyli grubo poniżej wskazań wszystkich przyrządów. Potwierdza to zapis rozmów z
kabiny oraz zapis rejestratora lotu który zapisuje wskazania przyrządów. Takie są
fakty a ty możesz sobie tupać nóżkami. Gdyby odszedł zgodnie z procedurą na wysokości
300 metrów to błąd nastawienia drugiego wysokościomierza nie doprowadził by do
katastrofy. Dalsze odpowiedzi na pytanie dlaczego pilot nie przestrzegał procedur
dają bardzo smutny obraz naszego państwa.

Zbyszek Gotkiewicz

30. Data: 2015-04-16 18:02:53

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 16 Apr 2015 08:02:25 -0700 (PDT), z...@g...com
napisał(a):

> Pilot zszedł świadomie

Dowód gdzie?
--
[...]

Przedwyborczej wyżerce hien cmentarnych z TVN24 mówimy NIE!
Gdy rozum śpi
Nałęcz i Komorowski
POrno-Hania.
Chironie, kłamco