Globek - ciagle unikasz odpowiedzi na pytanie o seksualnosc

91. Data: 2013-03-11 09:07:38

Temat: Re: Globek - ciagle unikasz odpowiedzi na pytanie o seksualnosc
Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości
news:khk61k$ugb$1@node1.news.atman.pl...
> Tak. Ba! Obserwowałem u siebie (i nie tylko) spełnianie się życzeń,
> których spełniennia nie chciałem- a które to sam sobie sprokurowałem
> nieświadomie. W sumie nie ma tam niczego innego, niż uczyłem się na kursie
> Silvy.
> Krótko- uważaj, o czym marzysz- bo_Ci_się_spełni. No i uważaj, JAK
> marzysz:-)

Ja to próbowałem i nie udało się

92. Data: 2013-03-11 09:09:57

Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zdumiony" <z...@j...pl> napisał w wiadomości
> Ja to próbowałem i nie udało się
Choć nie chciałbym pisać więcej aby komuś nie psuć marzeń

93. Data: 2013-03-11 09:17:29

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zdumiony" <z...@j...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości
>
> Ja to próbowałem i nie udało się
Czy aby napewno? A możesz chociaż samemu sobie powiedzieć- co zajmuje Twoje
myśli, jakie masz emocje związane z nimi? Co się często powtarza? O czym
kiedyś marzyłeś (mogło to byc nawet w sensie negatywnym- np strach, że coś
sie stanie, co sobie wyobraziłeś)- a potem to wyparłes- i nagle się
zmaterializowało- nawet po latach?

--
Demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

--

Chiron

94. Data: 2013-03-11 09:44:26

Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> że coś sie stanie, co sobie wyobraziłeś)- a potem to wyparłes- i nagle się

Najważniejsze jest Zbawienie, należy zaufać Opatrzności i przyjąć swój
krzyż.
Moje życie było bardzo marne aż w 1999 roku się nawróciłem. Najważniejszym
wydarzeniem był Kurs Filipa, byl niesamowity! każdy powinien choć raz w
życiu to przeżyć, na kursie podpisałem się i oddałem życie Jezusowi. Przez
następne miesiące byla ogromna radość, poznałem nowych przyjaciół żyjących z
Bogiem, Bóg byl blisko. Zastanawiałem się czy to rzeczywiście działanie
Boga, czy tylko sztuczka psychologiczna, ale gdy chcąc sie upewnić
poprosiłem o coś - dokładnie się spełniło. Był to bardzo szczęśliwy rok.
Po udanym sylwestrze 1999/2000 roku sporządziłem listę próśb do Boga, z
których przynajmniej jak kilka spełni to będzie dobrze, na kolana i
poprosiłem o to.
Potem przeczytałem że wiara od magii rózni się w ten sposób, że magia to
przeżywanie zależności Numenu od siebie, a wiara - zależności od Numenu.
Czyli potraktowałem Boga jak dżinna na posyłki.
Natomiast rok 2000 okazał się bardzo zły, mało że prośby się nie spełniły,
to jak się zastanawiałem - wiele spełniło się na odwrót.
Następne lata nie były dobre. Żałowałem że "podpisałem cyrograf", potem
zdałem sobie sprawę że Bóg wcale nie wściekł się za te prośby i nie mści
się, tylko sam mnie natchnął abym zrozumiał że on nie jest od spełniania
próśb, chyba że chce. I że nigdy nie obiecywał dobrego życia. Obecnie moje
życie jest marne. Ale widzę sens że może takie ma być.

95. Data: 2013-03-11 09:45:00

Od: ruda <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-03-11 09:53, Chiron pisze:
> [...]
> kursie Silvy.
> Krótko- uważaj, o czym marzysz- bo_Ci_się_spełni. No i uważaj, JAK
acha. bo widzisz , ja marzę o tobie i tak się zastanawiam..
są jakieś kruczki ?

96. Data: 2013-03-11 10:23:01

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> acha. bo widzisz , ja marzę o tobie i tak się zastanawiam..
> są jakieś kruczki ?

Dobre pytanie. Silva uczył, że spełnia się tylko to, co nie czyni szkody
drugiemu- oczywiście opisywaną przez niego metodą- magię pomijam. Jest kilka
aspektów takich marzeń. Jeśli marzymy o np osobie Iksińskiej, żeby być z
nią- to jest to marzenie (z punktu widzenia nauki Silvy) kalekie. Tak
naprawdę ograniczamy bardzo siły, które to marzenie mogą spełnić- a one tego
nie lubią:-). Poza tym- swoje marzenia mamy do przekazania najpierw
podświadomości- a ona ma umysł małego dziecka. Nie zrozumie więc tego. Jeśli
potrafimy być szczęśliwi, i będziemy marzyć o szczęściu dzielonym z ukochaną
osobą- to wtedy morzemy na to liczyć. Jeśli zamarzymyo szczęściu z
Iksińskim, i uznamy, że bez niego szczęśliwi nie będziemy- to tak naprawdę
nie chcemy być szczęśliwi- chodzi nam o coś zupełnie innego. Np: o zdobycie
kogoś...Trudno wytłumaczyć- może to jest podobne: jeśli będziesz marzyć o
wygranej w Toto- lotka- to zapewne nie wygrasz. Bo tak naprawdę wygrana w tę
grę to nie jest jakiś sensowny cel dla Ciebie. Dla Ciebie może być np
wyprawa do Hollywood- i o tym możesz marzyć. Coś- co to marzenie będzie
chciało spełnić- znajdzie środki na to, by Cię tam wyekspediować.

97. Data: 2013-03-11 10:29:41

Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nią- to jest to marzenie (z punktu widzenia nauki Silvy) kalekie. Tak
> naprawdę ograniczamy bardzo siły, które to marzenie mogą spełnić- a one

Tu się z Tobą zgodzę. Coelho pisal gdzieś ze lepiej stosować magię do życzeń
takich jak zdrowie (byla by to np. bioenergoterapia) niż modlitwę np.
Nowennę Pompejańską do tego aby ktoś był z nami, np. aby dziewczyna do nas
wróciła. Bo to zniewolenie.
Kiedyś parszywa gazeta Skandale reklamowała kasetę, która miała uwodzić
kobiety, w rzeczywistości tekst reklamy był skierowany do napalonych
facetów, którzy mieli wyskakiwać z kasy na tą kasetę.

98. Data: 2013-03-11 10:31:31

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> próśb, chyba że chce. I że nigdy nie obiecywał dobrego życia. Obecnie moje
> życie jest marne. Ale widzę sens że może takie ma być.
hmm, a ja nie wierzę, żeby Bóg chciał naszego cierpienia. A już w ogóle-
żeby nasze życie było marne. To przecież my mamy wolną wolę- i na tyle mocy
stwórczej, zeby nasze życie było takie a nie inne

99. Data: 2013-03-11 10:43:31

Od: ruda <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-03-11 11:23, Chiron pisze:
> [...]
> dla Ciebie. Dla Ciebie może być np wyprawa do Hollywood- i o tym możesz
> marzyć. Coś- co to marzenie będzie chciało spełnić- znajdzie środki na
czyli mogę wymarzyć wszystko pod warunkiem , że nie będzie to
wymarzenie którego wymarzyć nie mogę ? ciekawa teza. a wydawało mi się ,
że troszkę ją zmieniłeś na przestrzeni kilkunastu minut. a kto ? co ? w
moich marzeniach ustala jaki cel jest sensowny a jaki nie ? a co z
pierwotnym sensem marzeń tych , którzy marzyli o wygranej w totolotka i
się spełnił ?- okaleczyli się ? a co jeśli ja wcale nie zamierzam
krzywdzić ciebie , siebie ani kogokolwiek a wręcz w moim mniemaniu
uszczęśliwić ? trzymaj się biurka, bo marzę dalej.

100. Data: 2013-03-11 10:50:32

Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

> hmm, a ja nie wierzę, żeby Bóg chciał naszego cierpienia. A już w ogóle-
> żeby nasze życie było marne. To przecież my mamy wolną wolę- i na tyle
> mocy stwórczej, zeby nasze życie było takie a nie inne

A wierzysz w Zbawienie Jezusa czy reinkarnację?

jak wycenić ludzkie szczęście i co z tego wynika
Strach napędza ekstremizm religijny
Seksualnosc - globek, unikasz odpowiedzi
Demony ich gwałcą.
Bicie