Globek - ciagle unikasz odpowiedzi na pytanie o seksualnosc

161. Data: 2013-03-11 18:29:18

Temat: Re: Globek - ciagle unikasz odpowiedzi na pytanie o seksualnosc
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
news:rdfr7wlk6qse$.12hp2lvl7wmsf.dlg@40tude.net...

> Od martwienia włosy wyłażą, więc uważaj, hiehie ;)

Chyba spod koszuli, te z klaty.

162. Data: 2013-03-11 18:42:53

Od: ruda <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-03-11 19:26, Ghost pisze:

> Użytkownik "ruda" <r...@b...pl> napisał w wiadomości

> instrumentalne raczy, ale spiewane tysz lubiem, ino jakos te pierwsze w
> przewadze

> To jest kól, a nawet zajebiaszcze (az sie mi ogonek wlonczyl). Muzycznie
> jest bardzo dobre, ale technicznie fajniaste. Az poslalem kolegom.
>
> A tak na serio - ilosc dobrej muzyki lawinowo rosnie, instrumenty i
> mozliwosci nagran sa coraz bardziej dostepne, wiec ludziska sie
> realizuja. I bardzo dobrze im tak.
no to cię teraz troszku rozmięczym
od anonimowego usera ze wczora wieczora na kafeteryji
http://www.youtube.com/watch?v=FVbQwTKYjeU

163. Data: 2013-03-11 19:13:35

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> no to cię teraz troszku rozmięczym
> od anonimowego usera ze wczora wieczora na kafeteryji
> http://www.youtube.com/watch?v=FVbQwTKYjeU

To jest przyklad jak teledyskiem mozna spieprzyc muzyke - niestety. Szybko
zminimalizowalem, zeby tylko sluchac - bo tu obraz po prostu przeszkadza
muzyce. W kazdym razie taki jest moj odbior. Sam utwor jest ok.

164. Data: 2013-03-11 19:35:39

Od: ruda <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-03-11 20:13, Ghost pisze:

> [...]
> Szybko zminimalizowalem, zeby tylko sluchac - bo tu obraz po prostu
> przeszkadza muzyce. W kazdym razie taki jest moj odbior. Sam utwor jest ok.
szczerze mówiąc nawet nie przyszło mi to do głowy - tuba to tuba -
bierzesz jak dają a zwykle z fonią jest jakaś tam wizja.

165. Data: 2013-03-11 19:46:50

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> szczerze mówiąc nawet nie przyszło mi to do głowy - tuba to tuba -
> bierzesz jak dają a zwykle z fonią jest jakaś tam wizja.
Obraz dominuje przekaz, wiadomo, czlowiek przede wszystkim patrzy. I jesli
np. za duzo sie dzieje, to brakuje czasu procesora, zeby odebrac muzyke w
komplecie, slyszysz tylko "mimochodem". Oczywiscie to dziala tez w druga
strone. Slabsza muzyke okrasic fajnymi obrazkami i dzwigamy sprzedaz - o to
glownie chodzi w teledyskach. No ale co poradzic, ze ja chce w muzyce przede
wszystkim muzyki. Utwor jest naprawde niezly.

166. Data: 2013-03-11 19:52:08

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 11 Mar 2013 18:49:09 +0100, Ghost napisał(a):

> [...]
> jarre, w zeszlym roku zaliczylem pitera gabriela w tym, mam juz bilety na
> Kraftwerk (oj daleko ten poznan, daleko) i Dead Can Dance :-)

Ano sypnęło. Ja 'zaliczam' generalnie tylko te warszawskie koncerty, dalej
się nie wypuszczam, no chyba, że byłby to ktoś super hiper wyjątkowy, no i
termin mi odpowiadający, a z tym drugim niestety gorzej :(

M.

167. Data: 2013-03-11 19:56:29

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ano sypnęło. Ja 'zaliczam' generalnie tylko te warszawskie koncerty, dalej
> się nie wypuszczam, no chyba, że byłby to ktoś super hiper wyjątkowy, no i
> termin mi odpowiadający, a z tym drugim niestety gorzej :(

No to i tak masz dobrze, bo w warsiawce wiency tego. Ja nie mam problemow z
terminami, mi sie nie chce daleko jezdzic. Nie wiem czy nie odpuszcze tego
Kraftwerka, 4 do 5 godzin jazdy to troche mordega.

168. Data: 2013-03-11 20:02:43

Od: ruda <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-03-11 20:46, Ghost pisze:

> [...]
> sprzedaz - o to glownie chodzi w teledyskach. No ale co poradzic, ze ja
> chce w muzyce przede wszystkim muzyki. Utwor jest naprawde niezly.
mmmm

169. Data: 2013-03-11 20:21:20

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 11 Mar 2013 20:56:29 +0100, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> No to i tak masz dobrze, bo w warsiawce wiency tego.

Niby tak, ale Nigel Kennedy nas teraz nie odwiedził, Sting też nie
przyjedzie, i Steve Vai nie wiedzieć czemu woli Wrocław. Buuu.

> Ja nie mam problemow z
> terminami, mi sie nie chce daleko jezdzic. Nie wiem czy nie odpuszcze tego
> Kraftwerka, 4 do 5 godzin jazdy to troche mordega.

No mi też się nie chce jeździć daleko. 17go zadowolę się więc Bottim, w
lipcu i październiku też coś się znajdzie :)

M.

jak wycenić ludzkie szczęście i co z tego wynika
Strach napędza ekstremizm religijny
Seksualnosc - globek, unikasz odpowiedzi
Demony ich gwałcą.
Bicie