Globek - ciagle unikasz odpowiedzi na pytanie o seksualnosc

1. Data: 2013-03-08 10:01:19

Temat: Globek - ciagle unikasz odpowiedzi na pytanie o seksualnosc
Od: Druch <d...@...hostingasp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pytam juz 4 dzień.
Ty albo wpadasz w histerie,
albo odpowiadasz zupełnie nie na temat,
albo udajesz ze nie widzisz pytania...
Skad taka twoja reakcja?

Dlaczego piszac setki postów o seksualnosci (innych)
i to przez kilka lat,
to dlaczego na pytanie o wlasna seksualnosc reagujesz tak nerwowo,
jakbys byl czyms przerazony?

Miales kiedykolwiek dziewczyne? Ewentualnie chlopaka?
Jak wyglada twoja wlasna seksualnosc?

Druch

2. Data: 2013-03-08 11:15:12

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Mar, 11:01, Druch <d...@...hostingasp.pl> wrote:
> [...]
> jakbys byl czyms przerazony?
>
> Miales kiedykolwiek dziewczyne? Ewentualnie chlopaka?

Chory huju ile jeszcze osób będzie ci jeszcze mówiło że jesteś
zboczeniec, trzeba było nie katolicyzmować.

3. Data: 2013-03-08 12:06:55

Od: Druch <d...@...hostingasp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 8 marca 2013 12:15:12 UTC+1 użytkownik outside napisał:
> On 8 Mar, 11:01, Druch <d...@...hostingasp.pl> wrote:

Czemu się denerwujsz gdy pytam?

Druch
P.S.
Stop z chamstwem na grupie!

4. Data: 2013-03-08 12:18:00

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Mar, 13:06, Druch <d...@...hostingasp.pl> wrote:

> Czemu się denerwujsz gdy pytam?
>
> Druch
> P.S.
> Stop z chamstwem na grupie!

Kto się denerwuje? Jesteś skrajny debil bo moje pisanie to obalanie
tabu, a twoje z Chironem non stop stajkowanie za Tabu. Jak chcesz
zahamowania to popatrz na klerykopierdolniętych. Ty mi wmawiasz że
jestem klerykał, jak z debilem gadać. ?
Co prostyutki z księżmi też mylisz i idziesz do agencji towarzyskiej
o posługę duchową?
Przecież to się w pale nie mieści jakim jesteś idiotą i zboczeńcem od
klerykosyfu.

5. Data: 2013-03-08 12:33:36

Od: Druch <d...@...hostingasp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 8 marca 2013 13:18:00 UTC+1 użytkownik outside napisał:
> On 8 Mar, 13:06, Druch <d...@...hostingasp.pl> wrote:

Jestes agresywny, denerwujesz sie gdy pytam.
Jesli obalasz tabu - to dlaczego nie umiesz obalic tabu dotyczacego
wlasnej seksulanosci?

Dasz rade przelamac tabu i napisac czy miales kiedys dziewczyne lub chlopaka?

Druch

6. Data: 2013-03-08 12:42:05

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Mar, 13:33, Druch <d...@...hostingasp.pl> wrote:

> [...]
> wlasnej seksulanosci?
>
> Dasz rade przelamac tabu i napisac czy miales kiedys dziewczyne lub chlopaka?

No jak piszę o rzeczach tabu, to muszę mieć obalone to tabu aby to
napisać.
W polsce kler zaprzecza seksualności, tworzy zboczeńców, glob jest
antyklerykalny więc pisze o szkodliwości zachowań kleru, a tu
przychodzi Duch i stwierdza- glob jest klerykalny. No gadaj z idiotą.

7. Data: 2013-03-08 12:57:13

Od: ruda <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-03-08 13:33, Druch pisze:

> [...]
> wlasnej seksulanosci?
>
> Dasz rade przelamac tabu i napisac czy miales kiedys dziewczyne lub chlopaka?

może on miał kozę , a że tego jeszcze nie uprawomocniono jako normalne,
to ciężko jemu się przyznać

8. Data: 2013-03-08 12:57:15

Od: Druch <d...@...hostingasp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 8 marca 2013 13:42:05 UTC+1 użytkownik outside napisał:
> On 8 Mar, 13:33, Druch <d...@...hostingasp.pl> wrote:

> No jak piszę o rzeczach tabu, to muszę mieć obalone to tabu aby to
> napisać.

Mozna globciu. Opisalem tobie ten mechanizm. Osoba ktora ma problemy z seksualnoscia,
z ktorymi sobie na radzi, moze - w reakcji obronnej - zaczac grac jako rzekomo osoba
wyzwolona obyczajowo. To tym bardziej prawdopodobne jesli ktos taki deklaruje sie
fanatycznie.

Mam wrazenie ze twoja wlasna seksualnosc to dla ciebie ogromne tabu. Pytam juz 4
dzien a ty albo dostajesz szału, albo odpowiadasz nie na temat. Miales kiedykolwiek
dziewczyne?

Druch

9. Data: 2013-03-08 13:01:22

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ruda" <r...@b...pl> napisał w wiadomości

> może on miał kozę , a że tego jeszcze nie uprawomocniono jako normalne, to
> ciężko jemu się przyznać

No to teraz bedzie debil pytal o: dziewczyne, chlopka i koze.

10. Data: 2013-03-08 13:02:50

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Mar, 13:57, Druch <d...@...hostingasp.pl> wrote:

> [...]
dzien a ty albo dostajesz szału, albo odpowiadasz nie na temat. Miales kiedykolwiek

To księża którzy są Tabu do seksu, seks to rozwiązłość...są
jednocześnie wyzwoleni obyczajowo , liberalni seksualnie, no
proszę ,zgłoś ten fenomen bo to odkrycie ludzkości dotąd
niezarejstrowane. Dostaniesz pigułeczkę i ci takie odkrycia znikną z
umysłu, pigułeczki czynią cuda.

jak wycenić ludzkie szczęście i co z tego wynika
Strach napędza ekstremizm religijny
Seksualnosc - globek, unikasz odpowiedzi
Demony ich gwałcą.
Bicie