Globek - ciagle unikasz odpowiedzi na pytanie o seksualnosc

11. Data: 2013-03-08 13:07:29

Temat: Re: Globek - ciagle unikasz odpowiedzi na pytanie o seksualnosc
Od: Druch <d...@...hostingasp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 8 marca 2013 13:57:13 UTC+1 użytkownik ruda napisał:
> W dniu 2013-03-08 13:33, Druch pisze:

> może on miał kozę , a że tego jeszcze nie uprawomocniono jako normalne,
> to ciężko jemu się przyznać

Ok.
Tylko facet twierdzi ze nalezy otwarcie rozmawiac o seksualnosci (setki postow przez
kilka lat).
Rownoczesnie na najmniejsze pytanie o jego seksualnosc reaguje histerycznie.

Chce to wyjasnic.
Jak sie wstydzi swojej kozy - to niech powie -
"wstydze sie odpowiedziec" i tyle.
Tylko ze nie moze tak powiedziec bo przeciez jest "wyzwolony".
Tu jest problem.

Druch

12. Data: 2013-03-08 13:21:32

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Druch" <d...@...hostingasp.pl> napisał w wiadomości
ps.com...

> [...]

>Jak sie wstydzi swojej kozy - to niech powie -
>"wstydze sie odpowiedziec" i tyle.
>Tylko ze nie moze tak powiedziec bo przeciez jest "wyzwolony".

Pytano Cie czy molestowales ministrantow i nie odpowiedziales. To jest
najprawdopodobniej potwierdzenie, ze faktycznie ich molestowales.

13. Data: 2013-03-08 13:23:08

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Mar, 14:07, Druch <d...@...hostingasp.pl> wrote:

> [...]
> Jak sie wstydzi swojej kozy - to niech powie -
> "wstydze sie odpowiedziec" i tyle.
> Tylko ze nie moze tak powiedziec bo przeciez jest "wyzwolony".

Ty umiesz czytać, bo moje posty to non stop- należy gadać o seksie. Co
ci jest buraczku, uważasz że możesz komuś wmówić że jest ślepy chociaż
widzi.? A może ma przestać widzić bo buraczek tak chce?

14. Data: 2013-03-08 13:30:40

Od: Druch <d...@...hostingasp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 8 marca 2013 14:23:08 UTC+1 użytkownik glob napisał:

> Ty umiesz czytać, bo moje posty to non stop- należy gadać o seksie.

To dlaczego nie chcesz nic mowic o swojej seksualnosci?
Pomówmy wiec: miales kiedys dziewczyne, chlopaka?
Jaka jest twoja seksualnosc?

Druch

15. Data: 2013-03-08 13:40:54

Od: ruda <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-03-08 14:07, Druch pisze:

> [...]
> Jak sie wstydzi swojej kozy - to niech powie -
> "wstydze sie odpowiedziec" i tyle.
> Tylko ze nie moze tak powiedziec bo przeciez jest "wyzwolony".

przecież to jest psychiczny , zmanipulowany i aspołeczny cymbał a ty
usiłując zmusić go do sensownej odpowiedzi dajesz wyraz po temu, że z
twoim rozumieniem i zdrowym rozsądkiem też nie najlepiej

16. Data: 2013-03-08 13:42:11

Od: ruda <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-03-08 14:21, Ghost pisze:

> [...]
>
> Pytano Cie czy molestowales ministrantow i nie odpowiedziales. To jest
> najprawdopodobniej potwierdzenie, ze faktycznie ich molestowales.
czyżby druch był księdzem?

17. Data: 2013-03-08 14:26:16

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Mar, 14:30, Druch <d...@...hostingasp.pl> wrote:

> To dlaczego nie chcesz nic mowic o swojej seksualnosci?
> Pomówmy wiec: miales kiedys dziewczyne, chlopaka?
> Jaka jest twoja seksualnosc?
>
> Druch

Bo ty nie mówisz o seksie tylko wycieczki osobiste urządzasz.

18. Data: 2013-03-08 14:27:39

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Mar, 14:40, ruda <r...@b...pl> wrote:

> przecież to jest psychiczny , zmanipulowany i aspołeczny cymbał a ty
> usiłując zmusić go do sensownej odpowiedzi dajesz wyraz po temu, że z
> twoim rozumieniem i zdrowym rozsądkiem też nie najlepiej

Za mało dupsko porozdawałaś pod latarnią tu jeszcze kurestwo musisz
reklamować.?

19. Data: 2013-03-08 15:06:04

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ruda" <r...@b...pl> napisał w wiadomości

> przecież to jest psychiczny , zmanipulowany i aspołeczny cymbał a ty
> usiłując zmusić go do sensownej odpowiedzi dajesz wyraz po temu, że z
> twoim rozumieniem i zdrowym rozsądkiem też nie najlepiej

Druchowi juz cala masa ludzi tlumaczyla, zeby wytrzezwial, ale on raczej z
tych, ktorym sie wydaje, ze po pijaku sa najlepsiejsi.

20. Data: 2013-03-08 15:11:58

Od: ruda <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-03-08 16:06, Ghost pisze:

> Użytkownik "ruda" <r...@b...pl> napisał w wiadomości

> Druchowi juz cala masa ludzi tlumaczyla, zeby wytrzezwial, ale on raczej
> z tych, ktorym sie wydaje, ze po pijaku sa najlepsiejsi.
mejbi . ja po piwie też jestem najpiękniejszą strzygą na ziemi a bez ,
tylko strzygą :)

jak wycenić ludzkie szczęście i co z tego wynika
Strach napędza ekstremizm religijny
Seksualnosc - globek, unikasz odpowiedzi
Demony ich gwałcą.
Bicie