Głupie pytanie (rzadko tu takie bywają)

1. Data: 2003-07-09 07:51:03

Temat: Głupie pytanie (rzadko tu takie bywają)
Od: "careloss" <c...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakie 'gumki' sa wg Was najlepsze (tzn. najbezpieczniejsze) ?

--
careloss

2. Data: 2003-07-09 08:16:57

Temat: Re: Głupie pytanie (rzadko tu takie bywają)
Od: Jakub Słocki <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

In article <beghib$pml$1@nemesis.news.tpi.pl>, c...@N...pl
says...

> Jakie 'gumki' sa wg Was najlepsze (tzn. najbezpieczniejsze) ?

Cale. I dobrze zalozone.

MSPANC

--
K.
Support bacteria -- it's the only culture some people have!

3. Data: 2003-07-09 08:26:33

Od: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 9 Jul 2003 09:51:03 +0200 I had a dream that careloss
<c...@N...pl> wrote:
>Jakie 'gumki' sa wg Was najlepsze (tzn. najbezpieczniejsze) ?

pl.soc.seks.moderowana (najlepiej archiwum)

4. Data: 2003-07-09 09:27:02

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

careloss <c...@N...pl> napisał(a):

> Jakie 'gumki' sa wg Was najlepsze (tzn. najbezpieczniejsze) ?

Żadne.

JoP

2 dziecko
Czym naprawde jest miłość?
Co zamiast kwiatów na ślub?
zaprzeczenie ojcostwa a prawo polskie artykul z piatkowego superexpresu polecam!!!
[OT] Ciekawostka (nie)równości płci