Co zamiast kwiatów na ślub?

1. Data: 2003-07-05 07:55:24

Temat: Co zamiast kwiatów na ślub?
Od: z...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Moja przyjaciółka wychodzi za mąż, wczoraj dostaliśmy zaproszenia i jest na nim
adnotacja: Państwo Młodzi proszą o nie przynoszenie kwiatów. Tłumaczą to tym,
że następnego dnia wylatują w podróż poślubną i wydawanie na kwiaty w tym
przypadku jest bez sensu. Nie chcą tez zbierać na cel charytatywny.
Podpowiedzcie mi, co można kupić zamiast kwiatów? Myślałam o dużym sękaczu, bo
wygląda efektownie, ale ze względu na ten wyjazd, to chyba nie jest najlepszy
pomysł. Więc co? POMOCY!!!
Agnieszka

2. Data: 2003-07-05 08:09:26

Temat: Re: Co zamiast kwiatów na ślub?
Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
sękaczu, bo
> wygląda efektownie, ale ze względu na ten wyjazd, to chyba nie jest

albo kasa, albo jakis maly sprzet agd. to wszystko zalezy, czy mieszkaja juz
ze soba, czy dopiero beda mieszkac.

moze 2 porcelanowe filizanki?

wszystko kwestia tego, jaki budzet przeznaczasz...

3. Data: 2003-07-05 08:22:55

Od: "Kinga" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

przed naszym ślubem poprosiliśmy gości, żeby zamiast inwestować w kwiaty dla
nas (które i tak za kilka dni uschną) za tę kwotę (czyli 20-50zł) kupili
maskotki....a my nastepnie wszystkie pluszaki zanieśliśmy do pobliskiego
Domu Dziecka : )
cudowna, cudowna chwila jak niezmiernie zadowolona setka dzieciaczków śpiewa
Wam "sto lat" :)
pzdr,
Kinga

4. Data: 2003-07-05 10:45:49

Od: "Habeck" <h...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
sękaczu, bo
> wygląda efektownie, ale ze względu na ten wyjazd, to chyba nie jest

My z reguły kupujemy wazon (najczęściej prosty w kształcie walca i w kolorze
pasującym do mieszkania nowożeńców) na kwiaty, które przynoszą inni, ale w
tym wypadku... takowy się nie przyda. Ale kto wie?

Habeck

5. Data: 2003-07-05 12:19:03

Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kinga" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Domu Dziecka : )
> cudowna, cudowna chwila jak niezmiernie zadowolona setka dzieciaczków

pomysl super, ale taka inicjatywa musi wyjsc od nowozencow, a nie od gosci:)

6. Data: 2003-07-05 13:04:44

Od: z...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Na prezent ślubny dajemy kopertkę, ale chciałabym coś im podarować w miejsce
tych nieszczęsnych kwiatów. Jakoś nie bardzo sobie wyobrażam, że bedę im
składać życzenia z gołymi rękami. Chciałabym, żeby to było coś fajnego
(efektowenego w wyrazie)i tak do 100 zł.

> albo kasa, albo jakis maly sprzet agd. to wszystko zalezy, czy mieszkaja juz
> ze soba, czy dopiero beda mieszkac.
>
> moze 2 porcelanowe filizanki?
To sympatyczny pomysł, może jeszcze jakieś?
Agnieszka

7. Data: 2003-07-05 13:06:40

Od: z...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> My z reguły kupujemy wazon (najczęściej prosty w kształcie walca i w kolorze
> pasującym do mieszkania nowożeńców) na kwiaty, które przynoszą inni, ale w
> tym wypadku... takowy się nie przyda. Ale kto wie?

Panna Młoda jest nauczycielką dobrze zaopatrzoną w wazony. Uzbierała ich już
całe mnóstwo:-)))
Agnieszka

8. Data: 2003-07-05 13:24:35

Od: "Magda B." <m...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja na śluby nigdy nie nosiłam kwiatów. Jak szłam na sam ślub- bez wesela- to
kupowałam np. kieliszki, filiżanki itp. Koszt takiego prezentu jest
porównywalny z kosztem bukietu kwiatów. Mam nadzieję, że się przydały.
Z innych propozycji: efektowna ramka na zdjęcie, album na zdjęcia ślubne,
serwetniki lub jakiś inny ciekawy drobiazg. Mogą być jakieś dobre
czekoladki- np. w kształcie serca. Zawsze fajniej jednak dostać jakiś
bibelot zamiast więdnących kwiatów...
Ja na swoim ślubie poprosiłam by nie kupować drogich kwiatów- zamiast tego
była taca na szczytny cel. A jak ktoś bardzo chciał przynieść kwiaty- to
proszony był o konwalie. Prawie wszyscy goście mieli malutkie bukieciki
konwali :)

9. Data: 2003-07-05 13:48:06

Od: "Blanka" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na prezent ślubny dajemy kopertkę, ale chciałabym coś im podarować w
miejsce
> tych nieszczęsnych kwiatów. Jakoś nie bardzo sobie wyobrażam, że bedę im
> składać życzenia z gołymi rękami.

Są miejsca gdzie właśnie tak to się odbywa i jest to normą. W myśl zasady:
"panna młoda ma już bukiet".

--

Blanka

b...@p...onet.pl

10. Data: 2003-07-05 16:00:11

Od: :: Solana :: <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

z...@p...onet.pl wrote:
> Moja przyjaciółka wychodzi za mąż, wczoraj dostaliśmy zaproszenia i jest na nim
> adnotacja: Państwo Młodzi proszą o nie przynoszenie kwiatów.

Moze wplata pieniazkow na konto chorego dziecka np. z bialaczka???

Dzis dostalam smutny list z prosba o pomoc dziewczynce:
http://www.asia.bim.net.pl

magda

zaprzeczenie ojcostwa a prawo polskie artykul z piatkowego superexpresu polecam!!!
[OT] Ciekawostka (nie)równości płci
spamu ciag dalszy, ale madrego
Znalezione w sieci
Wrocław - Kurs przedmałżeński