Gmo zmienia funkcje narządów.

51. Data: 2013-04-07 09:50:04

Temat: Re: Gmo zmienia funkcje narządów.
Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 7 Kwi, 11:39, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Dlaczego czepiasz się chorych i starych ludzi? - czep się koncernów
> farmaceutycznych, które zamiast produkować tanie i skuteczne leki,
> sprzedają drogie przedłużacze cierpień, zabijając (tak!) każdego, kto
> wymyśli TANI SKUTECZNY lek...
> --
> XL  "Nie należy mylić prawdy z opinią większości."  Jean Cocteau

To skocz z mostu bo uświadom to sobie że jedziesz na lekach, które
przedłużyły ci życie, gdyż dawno być kipneła. Staruchy jak Chiron
zwalaczają medycynę, a następnie okupują przychodnie, to niech
staruchy przestaną być takie niekonsekwentne.

52. Data: 2013-04-07 09:50:34

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "outside" <s...@g...com> napisał w wiadomości
s.googlegroups.com...

>Tak widzę doskonale brak psychotropów.
OK- glob, skoro Ci się skończyły psychotropy i nie masz kasy na wykupienie-
to mieszkam blisko- moge Cię wspomóc. Mam nadzieję, ze to nie jest jakaś
kwota, która by mnie mogłą zrujnować. Spotkajmy się w Rzgowie przed apteką
całodobową- to Ci je wykupię.
--
Demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

--

Chiron

53. Data: 2013-04-07 09:51:47

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 7 Kwi, 11:42, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> E tam zły - ot, biedny, coś go (nie wiem - ktoś ważny, oczekiwania,
> mozliwości życiowe, zdrowie) zawiodło tak bardzo, że chce tylko podgryzać.
> Ale to tez tylko ze strachu, że ktoś mógłby JEDNAK być dobry i wtedy trzeba
> przyjąć do wiadomosci własne klęski jako własne winy...

> J.w.
> --
> XL  "Nie należy mylić prawdy z opinią większości."  Jean Cocteau

To straszne biedny glob nie ma paranoi spiskowej, jak on sobie bez
spisków poradzi, bezbronny a tu wokoło tylko wrogowie, to cud że
przeżył.

54. Data: 2013-04-07 09:55:49

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 7 Kwi, 11:32, "Chiron" <e...@o...eu> wrote:

> To bardzo zły człowiek.

Kurcze, czemu nie mowiles wczesniej, ze sie znacie??

> I o ile rzeczywiście należało by mu
> współczuć z powodu dzieciństwa-
> to to, co robi teraz to jedynie tego
> dzieciństwa odreagowywanie.

I co? co to bylo? w tym jego dziecinstwie? opowiedz.
Skoro tak dobrze go znasz, mysle, ze nie bedzie Ci
mial za zle.

55. Data: 2013-04-07 10:00:10

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Dnia pięknego Sun, 07 Apr 2013 11:32:33 +0200 osobnik zwany Chiron
napisał:

> Ixi- jemu chodzi wyłącznie o dowalenie Tobie czy mnie- ewentualnie
> innemu swojemu "wrogowi".

biedaku, każda dyskusja z jedynie słusznymi Twoimi pogladami przyjmujesz
jako atak? To ja Ci serdecznie współczuję. Musisz być bardzo zgorzkniały

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

56. Data: 2013-04-07 10:00:20

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 7 Kwi, 11:50, "Chiron" <e...@o...eu> wrote:
> [...]
> całodobową- to Ci je wykupię.
> --
> Demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny

Tobie by napewno pomogły, wiesz jak choremu psu podasz psychotropy, bo
wszystkiego się boi i ogon skulony pod nogi chowa, to po pigułce kita
mu się podnosi i pysk uśmiecha, to sygnał że znikneli wrogowie.

57. Data: 2013-04-07 10:09:26

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
k.googlegroups.com...

>Kurcze, czemu nie mowiles wczesniej, ze sie znacie??
Wielu rzeczy Ci nie mówiłem. A Ty0- mówisz mi wszystko? :-)~

>I co? co to bylo? w tym jego dziecinstwie? opowiedz.
>Skoro tak dobrze go znasz, mysle, ze nie bedzie Ci
>mial za zle.
A ja jestem przekonany, że będzie. No i co mi zrobisz?
:-)~

--

Chiron

58. Data: 2013-04-07 10:14:31

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> biedaku, każda dyskusja z jedynie słusznymi Twoimi pogladami przyjmujesz
> jako atak? To ja Ci serdecznie współczuję. Musisz być bardzo zgorzkniały

Dzięki- Twoje współczucuie jest dla mnie bardzo pokrzepiające. No kurde- nie
wiedzioałęm wprost, że jeszcze są tak empatyczni ludzie na tym łez padole.
Przywracasz mi wiaręw człowieka normalnie.
:P

--

Chiron

59. Data: 2013-04-07 10:23:58

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 7 Kwi, 12:09, "Chiron" <i...@g...com> wrote:

> No i co mi zrobisz?
> :-)~

Po-zycze Ci milego, bezprojekcyjnego popoludnia ;)
I pojde na spacer - nam juz oddali slonce ?

60. Data: 2013-04-07 10:39:15

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

>Po-zycze Ci milego, bezprojekcyjnego popoludnia ;)
>I pojde na spacer - nam juz oddali slonce ?

I vice wersja
:-)

p.s.
Ale czy mnie będzie na tę po-życzkę stać?
:D

--
Demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

--

Chiron

Najcenniejsza relikwia katolicka.
Agresja to błąd percepcji
Panika -najgorsza zaraza świata finansów
Pieniadz uzaleznia. Trzeba go zdelegalizowac.
System binarny (dwustanowy) a rozważania o przemocy