Gmo zmienia funkcje narządów.

71. Data: 2013-04-07 14:58:22

Temat: Re: Gmo zmienia funkcje narządów.
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 7 Kwi, 16:18, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Tak, najlepszym sposobem na udowodnienie swojej dobrej woli jest wybić
> wszystkich, którzy nienawidzą :->
> --
> XL  "Nie należy mylić prawdy z opinią większości."  Jean Cocteau

Tak, za czasów 3rzeszy doszła do władzy niższość społeczna z
buraczanych wioch i tak wszystkich nienawidzili, że europie puściły
nerwy w końcu.

72. Data: 2013-04-07 15:14:32

Od: Zansibar <c...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-04-06 22:53, Ikselka pisze:
> http://www.youtube.com/watch?v=EDeQ5IeCcBQ
> Micro-RNA w żywności GMO przenosi INFORMACJĘ genetyczną i zmienia funkcje
> narządów pokonujac barierę trawienia.
>
> Jesteśmy tym, co jemy...

Jest problem w sensowności ataku na GMO powołując się na ten proces
(przechodzenie miRNA przez ukł. pokarmowy).

Dlaczego jedynie z żywności GMO dochodzi do takiego "procesu", przecież
z każdej innej żywności też powinno bez przeszkód?

73. Data: 2013-04-07 15:24:50

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 7 Kwi, 12:39, "Chiron" <e...@o...eu> wrote:
> Użytkownik "Hanka" <c...@g...com>
>
> p.s.
> Ale czy mnie będzie na tę po-życzkę stać?
> :D

Jaasne :)
Juz mi wyplaciles procenty, piszac w innym miejscu
ponizsze slowa:

"Oczywiście- o wiele lepszym wyjściem do każdego
podchodzić szczerze jak do człowieka, istoty szczerej,
z gruntu dobrej. Jest to bardzo trudne- choć osiągalne."

74. Data: 2013-04-07 16:07:00

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 07 Apr 2013 17:14:32 +0200, Zansibar napisał(a):

> [...]
>
> Dlaczego jedynie z żywności GMO dochodzi do takiego "procesu", przecież
> z każdej innej żywności też powinno bez przeszkód?

To proste: ogólnie mówiąc istnieją w biologii naturalne i bardzo silne
bariery międzygatunkowe, które nie pozwalają gatunkom krzyżować się między
sobą czy też wzajemnie zarażać chorobami czy wpływać na siebie somatycznie.
Dlatego ta "każda inna żywność", która NIE jest krzyżówką ani GMO z naszym
gatunkiem (są np świnie z ludzkim genem wyhodowane w Polsce) albo z takim,
z którym mamy jakieś wspólne choroby lub fragmenty genomu, jest bezpieczna
dla nas.
Przykład: możliwa była ewolucja ludzkiego mózgu na skutek kanibalizmu, ale
już np jedzenie mózgu cielaka nie miało tu wpływu. ALE np HIV mamy od małp,
z którymi mamy dużo pokrewieństw genetycznych.

No i kiedy te bariery są SZTUCZNIE (drogą GMO lub krzyżówek) likwidowane,
otwiera się baaardzo szeroka i niebezpieczna furtka nie tylko dla OBCEGO
mikroRNA i zmian w narządach, ale oto mozemy też zacząć zapadac np na
choroby traw (piękny obraz - człowiek rozkładany na żywca przez strzępki
rdzy zbożowej, albo gnijący od szarej pleśni czy padający masowo od zarazy
świń, nie?)...

75. Data: 2013-04-07 16:13:48

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 7 Apr 2013 18:07:00 +0200, Ikselka napisał(a):

> [...]
> już np jedzenie mózgu cielaka nie miało tu wpływu. ALE np HIV mamy od małp,
> z którymi mamy dużo pokrewieństw genetycznych.

...przy czym małpy akurat tylko są nosicielami i nic im nie jest, a my -
wiadomo.

> [...]
> rdzy zbożowej, albo gnijący od szarej pleśni czy padający masowo od zarazy

...jak dziś ludzie od HIV od małp.

76. Data: 2013-04-07 16:46:11

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Dnia pięknego Sun, 07 Apr 2013 18:07:00 +0200 osobnik zwany Ikselka
napisał:

> [...]
> od małp, z którymi mamy dużo pokrewieństw genetycznych.
>
> No i kiedy te bariery są SZTUCZNIE (drogą GMO lub krzyżówek)

nie są

> [...]
> zapadac np na choroby traw (piękny obraz - człowiek rozkładany na żywca
> przez strzępki rdzy zbożowej, albo gnijący od szarej pleśni czy padający

masz bujną wyobraźnię, tyle, że nie ma to nic wspólnego z rzeczywistością

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

77. Data: 2013-04-07 16:57:27

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 7 Apr 2013 16:46:11 +0000 (UTC), masti napisał(a):

> nie są

Tylko na razie. Jesteśmy u progu. To proces, a nie eksplozja.

78. Data: 2013-04-07 17:08:54

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 7 Kwi, 18:46, masti <g...@t...hell> wrote:

> [...]
> mst <at> gazeta <.> pl
> "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
> -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett

Mówiłem że Ikselcia będzie biegała na czworaka i nawet odleci do
ciepłych krajów od GMO.:-D

79. Data: 2013-04-07 17:11:37

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie są

Tak na marginesie:

"Dr Zbigniew Hałat, lekarz specjalista epidemiolog, wyjaśnia: ...Organizmy
genetycznie zmodyfikowane (genetically modified organisms - GMO) są
jednostkami biologicznymi zdolnymi do replikacji i przenoszenia materiału
genetycznego, w których materiał genetyczny został
zmieniony w sposób niezachodzący w warunkach naturalnych. Promotory i
wektory - nośniki obcych genów wprowadzanych do genomu gospodarza - z
założenia mają przełamać barierę genetyczną, np. pomiędzy światem roślin i
zwierząt. W tym celu wykorzystywane są agresywne wirusy, jak wirus mięsaka
Rousa. W przebiegu procesu tylko nikła część organizmów ulega modyfikacji i
dla ich oddzielenia od niezmodyfikowanej reszty wszystkie poddaje się
działaniu antybiotyków, w tym należących do grup stosowanych w lecznictwie,
jak aminoglikozydy lub tetracykliny.Przeżywają tylko te konstrukty
genetyczne, które wyposażono w markerowe geny oporności na antybiotyki. Z
rakotwórczych wirusów mogą powstać nowe zarazki o nie dających się
przewidzieć losach, a zmodyfikowane organizmy mogą przenieść
antybiotykooporność na ludzi, zwierzęta i rośliny. Krytycznym problemem
jest pleotropia, czyli zaskakująca ekspresja pojedynczego genu w jego nowej
lokalizacji w konstelacji genów gospodarza, prowadząca do nieoczekiwanych i
licznych efektów w zmodyfikowanym organizmie. Niespodziewanie mogą pojawić
się białka, w tym toksyny i alergeny, będące powodem wielu zagrożeń zdrowia
człowieka i środowiska...
źródło: www.halat.pl "

80. Data: 2013-04-07 17:11:49

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> No to leć po receptę 333-)

Sam zaproponowałem, że mu wykupię:-)

--
Demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

--

Chiron

Najcenniejsza relikwia katolicka.
Agresja to błąd percepcji
Panika -najgorsza zaraza świata finansów
Pieniadz uzaleznia. Trzeba go zdelegalizowac.
System binarny (dwustanowy) a rozważania o przemocy