Golarka Philipsa na sucho czy na mokro ?

1. Data: 2004-11-17 22:19:40

Temat: Golarka Philipsa na sucho czy na mokro ?
Od: "Savage" <s...@o...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Zwracam sie glownie do uzytkownikow golarek philipsa do golenia na mokro.
Czy warto zakupic taka golarke ? Czy jednak oczekiwania byly wieksze niz
wrazenia po pierwszym goleniu ? :)
Zastanawiam sie po prostu czy warto zrezygnowac z trymera, golenia rowniez
na kablu na rzecz golarki, ktora mozna sie ogolic na mokro. Moze ten bajer w
philipsie sie nie sprawdza.
Czekam na glos uzytkownikow :)

pozdr Savage

1. Data: 2004-11-18 16:26:56

Temat: Re: Golarka Philipsa na sucho czy na mokro ?
Od: "William" <n...@m...mnie.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zwracam sie glownie do uzytkownikow golarek philipsa do golenia na mokro.
> Czy warto zakupic taka golarke ? Czy jednak oczekiwania byly wieksze niz
> wrazenia po pierwszym goleniu ? :)

Nie mam takiej golarki, tylko taką na sucho i to jest właśnie IMHO jej
zaletą. Przy goleniu "co 2 dni" udało mi się zejść z czasem golenai do 2 min
bez gonienia się. Przy zabawie z kremem / żelem niemożliwe.

Lodówki bezszronowe
gdzie i w jakiej walucie kredyt
Odkurzacz Elektrolux - jaki wybrac ?
Jak naostrzyc tarcze krajarki do chleba :((
wanna z hydromasazem - naprawa