zapach materaca, jak zlikwidowac?

1. Data: 2004-11-18 00:36:10

Temat: zapach materaca, jak zlikwidowac?
Od: kkwwtt <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam nastepujacy problem - jakis czas temu wywiozlem lozko wraz z
materacem na dzialke, stalo to tam mniej wiecej pol roku. Pare dni
temu znajomi poprosili mnie abym im odsprzedal to lozeczko. Zgodzilem
sie, ale co sie okazalo... materac "przesiakl wilgocia" i troche
nieladnie pachnie :(
Materac (160x200) sprezynowy.

Czy ktos spotkal sie z czyms podobnym? Jak sie pozbyc ow
nieprzyjemnego zapachu?

1. Data: 2004-11-18 15:57:42

Temat: Odp: zapach materaca, jak zlikwidowac?
Od: "artur" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik kkwwtt <n...@o...pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:u...@4...com..
.
> [...]
> nieladnie pachnie

> Materac (160x200) sprezynowy.
>
> Czy ktos spotkal sie z czyms podobnym? Jak sie pozbyc ow

Niestety...Mozna sie go pozbyc tylko razem z materacem.:-((

1. Data: 2004-11-18 19:35:59

Temat: Re: zapach materaca, jak zlikwidowac?
Od: kkwwtt <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 18 Nov 2004 16:57:42 +0100, "artur" <a...@w...pl> wrote:

>Niestety...Mozna sie go pozbyc tylko razem z materacem.:-((

tego sie obawialem :(

znajomy poradzil mi spryskac to preparatem ktory usuwa zapach z mebli
pochodzacy od zwierzat. czy to moze pomoc?

jak wyglada taki preparat i gdzie go szukac? (bo tego mi nie
powiedzial :)

pozdrawiam.

1. Data: 2004-11-18 20:57:24

Od: "artur" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nieladnie pachnie

> Materac (160x200) sprezynowy.
>
> Czy ktos spotkal sie z czyms podobnym? Jak sie pozbyc ow

Problem lezy w rozwoju flory grzybiczej i bakteryjnej wewnatrz
materaca.Musialbys poddac do dezynfekcji gazowej której cena kilkakrotnie
przekroczylaby cene nowego materaca

Golarka Philipsa na sucho czy na mokro ?
Lodówki bezszronowe
gdzie i w jakiej walucie kredyt
Odkurzacz Elektrolux - jaki wybrac ?
Jak naostrzyc tarcze krajarki do chleba :((