Górale w UE

1. Data: 2009-11-10 13:35:10

Temat: Górale w UE
Od: "Red Art" <r...@t...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Baca pilnowal stada owiec na hali, siedzac przy
drodze. Nagle podjechal do niego nowiutki terenowy
Mercedes. Kierowca, mlody czlowiek w drogim
garniturze, wysiadl i mowi:
- Baco, jesli zgadne ile tu jest owiec, dacie mi jedna?
- Baca spojrzal na goscia, zerknal na rozrzucone po
hali stado i mowi:
- Zgodo.
Mlodzieniec wyjmuje z teczki notebooka, podlacza go do
komorki, laczy sie z serwisem NASA, podaje odczytana z
GPSa pozycje, sciaga zdjecie satelitarne hali,
uruchamia program analizy obrazu, eksportuje dane do
arkusza, na miniaturowej kolorowej drukarce drukuje
15-stronicowy raport, przeglada go i mowi:
- Baco, macie tu 1427 owiec.
Na to baca:
- Zgodzo sie, panocku, mozecie wziunc swojo lowiecke.
Mlodzieniec zabiera jedno zwierze ze stada i zamyka je
z tylu samochodu, zadowolony z siebie.
Baca przyglada mu sie uwaznie i mowi:
- A cy jak odgadne wos zawod, panocku, moglbym dostoc
tako samo zaplate?
- Jasne!
Baca mowi:
- Wyscie som konsultont z Lunii Europejskiej.
Zdziwiony mlodzieniec odpowiada:
- Faktycznie! Jak zescie to zgadli?
- To belo baaaardzo proste-odpowiada baca.
- Po pirse, przyjechalista tu, choc wos nikt nie
zapraszol. Po drugie, kazaliscie mi zoplacic za cus,
co i bez wos wim. Po tsycie, gowno wita na temot
mojego biznesa. A teraz oddawajta mi psa!

2. Data: 2009-11-10 20:21:19

Temat: Re: Górale w UE
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Red Art wrote:
> [...]
> zapraszol. Po drugie, kazaliscie mi zoplacic za cus,
> co i bez wos wim. Po tsycie, gowno wita na temot
> mojego biznesa. A teraz oddawajta mi psa!

Widzę że ci się nudzi i wydaje mi się że psychoanaliza kościoła,
księży ciebie zainteresuje, bardzo trudne, ale
głębokie====================

Dlaczego chrześcijaństwu, które już przez XX wieków głosi miłość i
pokój wszystkim ludziom na ziemi, przypisuje się jeśli już nie otwarte
wzywanie do wojen, to przynajmniej sprzyjanie im? Drewermann ukazuje,
oczywiste w świetle teorii prawii i wywodzonych w tej pracy
mechanizmów patologii normalności, rozwiązanie tego paradoksu:
chrześcijaństwo jest formacją psychologicznie niezdolną do zachowania
pokoju i sprzyjającą wojnie, co wynika z jednostronnie
moralizatorskiej wykładni jego podstawowych zasad. W praktyce taka
formuła prowadzi do wypierania ludzkiej agresji poza granice obszaru
kontrolowanego przez rozum, spychania je w obszar nieświadomego.
( zgadza się, nie widzą jak bardzo są agresywni) dalej======
_________________

W Kościele Katolickim odbywa się to jednak inaczej: stawia się na
świadomą decyzję, a sferę osobistą zastępuje się schematami
regulacyjnymi związanymi z rolą, jaką kandydat do funkcji kapłańskiej
będzie pełnił. W rezultacie analityk dostrzega u duchownych efekty
stłumionego dzieciństwa i pełną gotowość do utożsamiania własnej
egzystencji z wpływami i wytycznymi Kościoła. Wspomniane tłumienie
jest tak pełne, że klerycy nabywają przekonanie, że wszystko czym są
zawdzięczają Kościołowi jako matce. Zachowują się tak, jakby przyszli
na świat dopiero teraz, w wieku ok. dwudziestu lat. Stłumienie
nieświadomości zapewnia praktyczne korzyści: standaryzację wychowania
i edukacji duchownych. Lecz w efekcie takich procesów człowiek sam dla
siebie staje się potworem. ( psychologia bezosobowości, znowu się
zgadza, wiecznie potrzebują tatusia, laski, grupy.

http://www.prawia.org/nawia/patologia_3.html

3. Data: 2009-11-10 23:38:41

Od: Jacek <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Lis, 21:21, glob <r...@g...com> wrote:

> [...]
> pokój wszystkim ludziom na ziemi, przypisuje się jeśli już nie otwarte
> wzywanie do wojen, to przynajmniej sprzyjanie im?

Kłamstwo! Może było tak kiedyś w czasie wypraw krzyżowych, teraz się
skończyło. A szkoda!
--
http://ds6.ovh.org/drppl.html
Dziobas RAR PLAYER - odtwarzacz filmów pobierający doskonale

4. Data: 2009-11-11 00:19:21

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jacek wrote:

> [...]
> --
> http://ds6.ovh.org/drppl.html
> Dziobas RAR PLAYER - odtwarzacz filmów pobierający doskonale

Nie , katolicy się powtarzają w swoich zachowaniach, ponieważ
determinują ich schematy dogmatyczne. Ludzie bezosobowości z ucieczką
w dogmaty, będą powtarzali wszystkie zbrodnie, gdyż to wina dogmatów,
a nie ludzi.
Zresztą ta agresja jest przecież widoczna w naszym społeczeństwie do
kobiet[ prawa człowieka], do homo, Żydów, wszelkiego innego zachowania
niż katolickie. Gdybyś przeczytał artykuł , to byś wiedział, że on nie
jest antyreligijny, bo religia jest człowiekowi potrzebna, ale ten
artykuł mówi o użyciu jej do patologicznych celów przez kościół. Tak
jak latarka może być użyta do oświetlenia, lub zaślepienia kogoś.

5. Data: 2009-11-11 01:08:13

Od: "Red Art" <r...@t...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
h.googlegroups.com...

> Widzę że ci się nudzi i wydaje mi się że psychoanaliza kościoła,
> księży ciebie zainteresuje, bardzo trudne, ale
> głębokie====================

A siostry ? Zapomniałeś o siostrach ...

Ida cztery zakonnice do nieba i staja przed swietym Piotrem.
Sw Piotr stawia przed nimi miske z woda swiecona i pyta
pierwszej zakonnicy:
- czy siostra dotykala kiedys meskiego czlonka ?
- tak dotykalam go palcem
- to niech siostra zanurzy tu ten palec a bedzie rozgrzeszonai
pojdzie do nieba.
Zanurza i odchodzi. Sw Piotr pyta nastepnej
- czy siostra dotykala kiedys meskiego czlonka
- tak, mialam go w dloni
- to niech siostra zanurzy tu ta dlon, a bedzie rozgrzeszona i
pojdzie do nieba
Zanurza i po chwili odchodzi. Juz ma isc trzecia ale w tym
momencie wyrywa sie czwarta:
- No nie kurwa ! Jak ona tam dupe zanurzy to ja juz tego nie wypije!

6. Data: 2009-11-11 14:34:13

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 11 Nov 2009 02:08:13 +0100, Red Art napisał(a):

> [...]
> momencie wyrywa sie czwarta:
> - No nie kurwa ! Jak ona tam dupe zanurzy to ja juz tego nie wypije!

A Ty, biedaku, pomyliłeś sobie zwykłych ludzi ze Świętymi... Ze świętymi
obcuje się dopiero na Tamtym Świecie... Stąd Ty taki zawiedziony.
--

Ikselka.

7. Data: 2009-11-11 16:03:46

Od: Iza <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Lis, 14:35, "Red Art" <r...@t...op.pl> wrote:
> [...]
> zapraszol. Po drugie, kazaliscie mi zoplacic za cus,
> co i bez wos wim. Po tsycie, gowno wita na temot
> mojego biznesa. A teraz oddawajta mi psa!

Taaa...cały Redarcik...moja krew ;)
A że tak zapytam...czy Ty, aby nie należysz do jakiegos honorowego
dawstwa? ;)
___
iza

8. Data: 2009-11-11 16:28:10

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Iza wrote:

> Taaa...cały Redarcik...moja krew ;)
> A że tak zapytam...czy Ty, aby nie należysz do jakiegos honorowego
> dawstwa? ;)
> ___
> iza

E tam, schlał się jak świnia wczoraj.

9. Data: 2009-11-11 21:23:07

Od: "Red Art" <r...@t...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A Ty, biedaku, pomyliłeś sobie zwykłych ludzi ze Świętymi... Ze świętymi
> obcuje się dopiero na Tamtym Świecie... Stąd Ty taki zawiedziony.

Nie do końca kumam, o co chodzi, że kto kogo zawiódł ? Chodzi o to, że
te dwie pierwsze siostry zawiodły jakiegoś faceta bardziej niże te dwie
następne ?

10. Data: 2009-11-11 21:25:07

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 11 Nov 2009 22:23:07 +0100, Red Art napisał(a):

> Nie do końca kumam, o co chodzi, że kto kogo zawiódł ? Chodzi o to, że
> te dwie pierwsze siostry zawiodły jakiegoś faceta bardziej niże te dwie
> następne ?

Ty - opowiadający tego typu kawały, zawiedziony zakonnicami, księżmi... tu
na ziemi. Że nie święci, że nie czyści, że tacy ludzcy...
--

Ikselka.

bla napisało do Robakksa
Seksowne, acz absolutnie nieseksualne...
FOX_TROT BEATA...
Koniec internetowej wolnosc w PL?
popularny populares ???