Gravistat

1. Data: 2003-09-06 22:11:22

Temat: Gravistat
Od: zielb <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pytanie do kobiet: Czy któraś z pań spożywała takie tabletki i czy
były jakieś skutki uboczne?

2. Data: 2003-09-08 12:15:43

Temat: Re: Gravistat
Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

>Pytanie do kobiet: Czy któraś z pań spożywała takie tabletki i czy
>były jakieś skutki uboczne?

Wiesz, taki 'test' Ci niewiele pomoze, bo kazda kobieta reaguje inaczej.
Moja przedpiszczyni stwierdzila, ze bylo OK, ja mialam po nich zawroty glowy i
mdlosci i wytrzymalam jedynie niecale dwa tygodnie.
Tak wiec takie 'informacje' niewiele daja.

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

3. Data: 2003-09-08 12:29:07

Od: "Nika" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zielb" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
> Pytanie do kobiet: Czy któraś z pań spożywała takie tabletki i czy
> były jakieś skutki uboczne?

Zazywalam, w sumie nie bylo skutkow ubocznych oprocz tego, ze po jakims
czasie przestalam miec krwawienia, wiec trzeba bylo przerwac "kuracje"

4. Data: 2003-09-08 23:16:18

Od: zielb <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W czasie brania tych tabletek zauważyłam, że bolą mnie piersi (tzn.
"czułam je" - taki dziwny leeki ból).
Ale chodzi mi też o coś innego: dostałam dziwną chorobę skóry - tak by
wychodziło, że akurat po ich spożyciu. Zastanawiam się czy jest taka
możliwość.

5. Data: 2003-09-11 12:46:55

Od: "Mrowka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ale chodzi mi też o coś innego: dostałam dziwną chorobę skóry - tak by
> wychodziło, że akurat po ich spożyciu. Zastanawiam się czy jest taka

Ja bralam kilka lat i wszystko bylo ok.

Magda

Swedzenie glowy
próba
jak przytyć??
Zamrażanie przy chorych stawach
[pilne] Dziwne objawy - ból głowy. Zapalenie mózgu?