swietlowki a samopoczucie

1. Data: 2003-09-06 22:15:27

Temat: swietlowki a samopoczucie
Od: Sabinka <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Podobno zdarzaja sie ludzie, dla ktorych swiatlo swietlowek (takich
dlugich jakie kiedys byly we wszystkich szkolach itp.) jest nie do
zniesienia. Ja az tak bardzo wrazliwa nie jestem ale jednak czuje ze
mnie takie swiatlo oglupia, jakas otepiala sie przy nim robie i
jednoczesnie rozrazniona. Czy takie cos jest jakos uzasadnione
medycznie? A jak z wplywem swietlowek na zdrowie? Na wzrok?
Nie lubie tez tzw. zarowek energooszczednych ale draznia mnie one
mniej i moze chodzi tylko o kolor swiatla, ponoc teraz sie robi takie
zarowki swiecace swiatlem bardziej zblizonym do naturalnego.

--
Pozdrawiam, Sabina