Grill - moze by tak cus nowego

1. Data: 2003-04-22 08:45:04

Temat: Grill - moze by tak cus nowego
Od: "Rudy" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnie ten temat wraca po raz tysieczny, ale jednak spróbuję: Jak widać za
oknem, nastał sezon grillowania. Macie może jakieś nowe pomysły, co by tu
można ugrillować? Bo już mi się nudzi coroczne grillowanie takiego samego
mięsa i tych samych warzyw. Może ktoś podrzuci jakiś nowy pomysł. Z góry
dziękuję.

Rudy

1. Data: 2003-04-22 09:11:07

Temat: Re: Grill - moze by tak cus nowego
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rudy" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> mięsa i tych samych warzyw. Może ktoś podrzuci jakiś nowy pomysł. Z góry

ja sie przymierzam w tym roku do losiosia z grilla :)
No i zrobie moje niesmiertne hamburgery z salatkami :)
Jezeli chcesz, mozesz zrknac, co robilam w zeszlych latach:
http://www.gotowanie.wkl.pl/grp_przep.php?grp_prz=28

papatki
Wknpim :)

1. Data: 2003-04-22 15:37:17

Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Ser Feta owiniety w folie, doprawiony czosnkiem polozyc na grilu!

Monika

1. Data: 2003-04-22 16:17:29

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Monika Biermann" <m...@g...de> napisal w wiadomosci
> Ser Feta owiniety w folie, doprawiony czosnkiem polozyc na grilu!

a tu by jeszcze warto bylo napisac, zeby tego sera nie piec na za duzym
ogniu, bo sie moze zwarzyc pod wplywem temperatury. Raczej spokojnie
podgrzewac. :))

pozdrowionka
wkn

1. Data: 2003-04-22 17:07:26

Od: "KaRoLa" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie tylko feta
ja lubie oscypka w ziolach prowansalskich z folii
i wzelakie ryby, nie tylko losos i do tego oczwiscie jablka z rusztu
Pozdrawiam
K.

1. Data: 2003-04-22 19:29:55

Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"> a tu by jeszcze warto bylo napisac, zeby tego sera nie piec na za duzym
> ogniu, bo sie moze zwarzyc pod wplywem temperatury. Raczej spokojnie
> podgrzewac. :))

Fakt! Ja to ostatnio robilam na elektrycznym, wlasciwie widzialam jak bylo
roboine.

Monika

1. Data: 2003-04-22 21:23:24

Od: "WMA" <w...@t...com> szukaj wiadomości tego autora

<zeby juz nie mowic o cypryjskim Haloumi, mniam

Wacek

1. Data: 2003-04-23 07:03:01

Od: "Piotr Kosela" <p...@b...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

WMA wrote:
> <zeby juz nie mowic o cypryjskim Haloumi, mniam

Można jaśniej?

PS. Odpisuj pod cytatem - wygodniej się czyta.
--
Pzdr
Pe Ka

A myslalam, ze ja nie dam sie nabrac