Grillowanie na balkonie???

1. Data: 2002-04-30 21:50:58

Temat: Grillowanie na balkonie???
Od: "Vicky" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich

Zetknęłam się dziś z opinią, że na balkonie wolno robić grilla. Wydaje mi
się, że jest jakieś zarządzenie dotyczące zakazu grillowania na balkonach.
Czy ktoś wie coś na ten temat? Bardzo będę wdzięczna za wszelkie informacje

Pozdrawiam Vicky

1. Data: 2002-04-30 22:01:29

Temat: Re: Grillowanie na balkonie???
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vicky" <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> się, że jest jakieś zarządzenie dotyczące zakazu grillowania na balkonach.
> Czy ktoś wie coś na ten temat? Bardzo będę wdzięczna za wszelkie

O zarządzeniu nie słyszałam, ale kusiło mnie raz by wezwać straż pożarną do
sąsiadów... Przecież ten dym włazi do mieszkań i można się udusić.
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2002-04-30 22:23:48

Od: "Catalina" <c...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:aan4bf$2er$1@news.onet.pl...

> O zarządzeniu nie słyszałam, ale kusiło mnie raz by wezwać straż pożarną
do
> sąsiadów... Przecież ten dym włazi do mieszkań i można się udusić.
A grill eletryczny???

--
Catalina

1. Data: 2002-05-01 09:40:47

Od: "Joanna" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Vicky" <v...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> się, że jest jakieś zarządzenie dotyczące zakazu grillowania na balkonach.
> Czy ktoś wie coś na ten temat? Bardzo będę wdzięczna za wszelkie

O jakimkolwiek zarządzeniu nie słyszałam (co nie znaczy, że takiego nie ma;
może być np. wydany przez konkretną spółdzielnię). Sama grilluję na
balkonie, ale mam to szczęście, ze mieszkam na ostatnim piętrze. Gdybym
mieszkała niżej nie robiłabym tego - cały dym będzie szedł do mieszkających
wyżej sąsiadów...

Pozdrawiam,
Joanna

specjalistyczny serwis o papugach nimfach - http://nimfy.emernet.pl/
http://papugi.emernet.pl - Papuzi Portal - wszystko o papugach

1. Data: 2002-05-01 11:02:18

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna" <y...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> balkonie, ale mam to szczęście, ze mieszkam na ostatnim piętrze. Gdybym
> mieszkała niżej nie robiłabym tego - cały dym będzie szedł do

Hmm... Ja mieszkam na parterze i ten dum to mi szedł z góry...

1. Data: 2002-05-01 13:05:29

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Catalina" <c...@j...net> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w
> wiadomości news:aan4bf$2er$1@news.onet.pl...

> do
> A grill eletryczny???

A smród ze spalonego tłuszczu? W mieszkaniu jak chcesz sobie smrodzić, to
jest wyciąg... Do zwykłego grila też są bezdymne węgle, ale to nie działa.
Jak robisz ziemniaki na grilu, czy np. banany, to nie ma smrodu, jak robisz
mięso to jest zawsze.

1. Data: 2002-05-01 14:03:33

Od: ">>Waldemar<<" <w...@p...rtk.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:aaoi34$nsc$1@news.onet.pl...
[...]
:
: Hmm... Ja mieszkam na parterze i ten dum to mi szedł z góry...

Bo moze ktos w piwnicy grilowal:)

1. Data: 2002-05-01 14:18:40

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ">>Waldemar<<" <w...@p...rtk.net.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> : > wyżej sąsiadów...
> :
> : Hmm... Ja mieszkam na parterze i ten dum to mi szedł z góry...

Na tarasie piętro wyżej...

1. Data: 2002-05-01 19:51:30

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna Duszczyńska" wrote:

> O zarządzeniu nie słyszałam, ale kusiło mnie raz by wezwać straż pożarną do
> sąsiadów... Przecież ten dym włazi do mieszkań i można się udusić.

Nawet, jeżeli jest jakikolwiek przepis (w co szczerze wątpię) to i tak
nie do wyegzekwowania.
Raczej jest to kwestia kultury osobistej sąsiadów.
Możesz Asiu wezwać Straż, ale co to da? Tylko się ośmieszysz (wobec
strażaków) i narobisz sobie wrogów wśród sąsiadów.
Korzystnie jest ich po prostu zaprosić na tego grilla

A co zrobić w sytuacji, gdy blok stoi tuż obok domków jednorodzinnych i
dym z ichnich ognisk/grillów/kominów wali w okna?
Można się szarpać o grille bądź ogniska ale przecież nie zabronisz
ludziom ogrzewać mieszkania zimą?
Sam tak mam - i u rodziców w Bydgoszczy (sąsiad z domku zimą pali chyba
zwłokami teściowej, bo smród idzie nieziemski) i u siebie w Chylonii -
ale od kilku dni jest to szlachetny aromat palonego grilla, więc
powoduje jedynie ślinotok :))

sadyl
(świeżo po powrocie z grilla od szwagra - niestety jako kierowca, więc
teraz nadrabiam :))

1. Data: 2002-05-01 19:55:37

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Vicky wrote:

> Zetknęłam się dziś z opinią, że na balkonie wolno robić grilla.

A - jeszcze jedna rzecz,o której zapomniałem: ważne co opiekasz.
Jeśli nie ma to zbyt wiele tłuszczu (a więc nie skapuje on na żar) to
zapach i dym nie będą zbyt uciążliwe

sadyl
PS: przypomniało mi się poprzednie mieszkanie na Przymorzu: ach to se ne
vtrati: taras jakieś 30 m2 a w promieniu 100 m żadnego sąsiada (nie
licząc serwisu Toyoty, stacji paliw i sklepu całodobowego :))

Pyrowy placek + ...
raki
100 lat dla Kaliope!!! (OT)
suflet