Grupa dyskusyjna a ewolucja

21. Data: 2015-04-21 19:55:19

Temat: Re: Grupa dyskusyjna a ewolucja
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 21 Apr 2015 19:36:45 +0200, Chiron napisał(a):

> A mnie tam się chłopina podoba. Tak bardzo się stara, żebyśmy zwrócili na
> niego uwagę!

No i co - zwróciliśmy :-))

> Może i niezbyt lotny, ale np dużo czyta. Nie to, żeby od razu
> ze zrozumieniem- za to świetnie dogaduje się z globem.

Glob też dużo czyta. Ale czyto... upsss, czy_to od razu oznacza, że trzeba
go czytać?
;-PPP

--
XL
Kłamstwom cmentarnych hien z TVN powiedz NIE!

22. Data: 2015-04-21 19:55:40

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-21 o 19:54, Chiron pisze:

> Gazebo- nie lubię takich zagrywek. Skoro wymieniliscie się na priv
> zdjęciami- to nawet nie powinieneś tu o tym wspominać

rzadko sie irytuje, to sie jeszcze powstrzymam, skad koles pisze? z
googlowych grup posta nie wywali

--
gazebo

23. Data: 2015-04-21 19:58:50

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

To wszyscy? Chyba jeszcze kogoś brakuje.

Zbyszek Gotkiewicz

24. Data: 2015-04-21 20:01:58

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-21 o 19:58, z...@g...com pisze:
> To wszyscy? Chyba jeszcze kogoś brakuje.
>
> Zbyszek Gotkiewicz

wroc do starego adresu e-mailowego to bedzie komplet

--
gazebo

25. Data: 2015-04-21 20:02:33

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> No i co - zwróciliśmy :-))

> Glob też dużo czyta. Ale czyto... upsss, czy_to od razu oznacza, że trzeba
> go czytać?
> ;-PPP

W sumie...
:-)

--

Chiron

26. Data: 2015-04-21 20:04:10

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <z...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
> To wszyscy? Chyba jeszcze kogoś brakuje.

Na spóźnialskich nie czekamy. Zaczynaj.

--

Chiron

27. Data: 2015-04-21 20:08:23

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gazebo" <g...@...bo> napisał w wiadomości

> rzadko sie irytuje, to sie jeszcze powstrzymam, skad koles pisze? z
> googlowych grup posta nie wywali

A czym się denerwujesz?

--

Chiron

28. Data: 2015-04-21 20:12:38

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-21 o 20:08, Chiron pisze:

> A czym się denerwujesz?

powiedzialem kurwa jak przypieprzylem siekiera we wlasna stope. poza tym
- niespotykanie spokojny czlowiek

--
gazebo

29. Data: 2015-04-21 20:13:18

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <z...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
> To wszyscy? Chyba jeszcze kogoś brakuje.

Jesteś paralotniarzem?

--

Chiron

30. Data: 2015-04-21 20:23:14

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> powiedzialem kurwa jak przypieprzylem siekiera we wlasna stope. poza tym -
> niespotykanie spokojny czlowiek

Naprawdę masz tak zimno, że rąbiesz drwa?

--

Chiron

Prawdziwy psycholog pomaga siebie zaakceptować.
uleczalny homoseksualizm
Ciekawe co z CBnetem?
Czy polska przeżywa rewolucje seksualną?
Pislamiści