Grupa dyskusyjna a ewolucja

51. Data: 2015-04-21 22:01:46

Temat: Re: Grupa dyskusyjna a ewolucja
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-21 o 21:41, z...@g...com pisze:
> Aż się uśmiechnąłem. Czekałem tylko na Ciebie:)

Wie-dzia-łam. Przecież znamy się nie od dziś.

Ewa

52. Data: 2015-04-21 22:04:40

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Czy my się już kiedyś nie spotkaliśmy?

Zbyszek Gotkiewicz

53. Data: 2015-04-21 22:08:05

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Czekałaś na mnie :)

Zbyszek Gotkiewicz

54. Data: 2015-04-21 22:27:58

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-21 o 22:08, z...@g...com pisze:
> Czekałaś na mnie :)

Całe życie. A Ty się tak marnujesz w tym TIRze. ;-)

Ewa

55. Data: 2015-04-21 22:32:12

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W takiej kabinie jest miejsce dla dwojga.

Zbyszek Gotkiewicz

56. Data: 2015-04-21 23:23:10

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Za kimś tęsknisz szczególnie?

Ach, cóż za narcyzm

--

Chiron

57. Data: 2015-04-21 23:43:18

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik z...@g...com napisał:

> No, gazebo złapałeś się jako pierwszy w pułapce na Trolle. Ciekawe kto będzie
następny :)

> Zbyszek Gotkiewicz

Średnio raz w miesiącu ktoś przychodzi na jakąś grupę i zaczyna
pisać jak tu chujowo, jak nie na temat, róbcie tak a tak itd.

Jesteś typem psychologa-marudera.

Rozwiązanie: podnieś poziom grupy albo idź tam gdzie jest on większy.

58. Data: 2015-04-22 07:46:21

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

https://youtu.be/d3u86DPd7qc

--
????
???

59. Data: 2015-04-22 08:43:07

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Szklan coś tam napisał

>Jesteś typem psychologa-marudera.

Tylko k... nie psychologa. Ja pana nie obrażałem. Psychologia jest alchemią
dwudziestego wieku. Poszukiwania kamienia filozoficznego trwały jeszcze długo po tym
gdy chemia udowodniła że to bez sensu. Z drugiej strony jakież to romantyczne. Można
robić doświadczenia i snuć teorie które co prawda są odległe od rzeczywistości, ale
dają zajęcie pięknym umysłom. Nie mam najmniejszego zamiaru naprawiać tego forum.
Musiałem jedynie odreagować przypadkową wizytę tutaj :)

Zbyszek Gotkiewicz

60. Data: 2015-04-22 10:04:54

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <z...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
Szklan coś tam napisał

> [...]
>mam najmniejszego zamiaru naprawiać tego forum. Musiałem jedynie odreagować

He, he- niezamierzony komizm:-) Pomijając inne względy- porównanie do
kamienia filozoficznego jest ok. Twórca chemii- Robert Boyle- wyśmiewał się
z alchemików, ich poszukiwań- i tą drogą poszła chemia. Aż na początku 20
wieku niejaki Ernest Rutheford- wprawdzie przemienił on nie ołów w złoto,
ale azot w tlen- udowodnił jednak, że i przemiana ołowiu w złoto jest
możliwa.
Ciekawe, jak bardzo śmiałby się z Rutheforda- Boyle, gdyby ten mu wyłuszczał
swoje teorie?

--

Chiron

Prawdziwy psycholog pomaga siebie zaakceptować.
uleczalny homoseksualizm
Ciekawe co z CBnetem?
Czy polska przeżywa rewolucje seksualną?
Pislamiści