Grupa umiera?

1. Data: 2005-12-20 09:09:32

Temat: Grupa umiera?
Od: "Adik" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak widzę z jaką częstotliwością pojawiają się nowe posty to zastanawiam się
czy to już koniec?

A.

2. Data: 2005-12-20 09:42:12

Temat: Re: Grupa umiera?
Od: "Leszek Serdyński" <l...@o...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adik" <s...@b...pl> napisał w wiadomości
> Jak widzę z jaką częstotliwością pojawiają się nowe posty to zastanawiam
się
> czy to już koniec?

No to porusz jakiś temat. Byle nie odchudzanie, idą święta :)

Pozdrawiam
Leszek

3. Data: 2005-12-20 09:45:44

Od: jaszczur <m...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeglądam pl.misc.dieta
a tam użytkownik Adik pisze:

> Jak widzę z jaką częstotliwością pojawiają się nowe posty to zastanawiam się
> czy to już koniec?
Potrzebna jej dieta optymalna - wtedy rozkwita nowymi wątkami ;-)

--
mj

4. Data: 2005-12-20 10:17:38

Od: Golo <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 20 Dec 2005 10:09:32 +0100, Adik <s...@b...pl> napisał:

> Jak widz? z jak? cz?stotliwo?ci? pojawiaj? si? nowe posty to zastanawiam
> si?
> czy to ju? koniec?

Zwolennicy poszczegolnych diet okopani na swych pozycjach od czasu
do czasu wymieniają razy. A pomiedzy okopami przemknie się
czasem jakaś zablakana dusza szukająca pomocy.Z której na ogól nie
skorzysta, obałamucona wzajemnie się wykluczającymi radami.
Anie Gulu itp brzmiacych imion zaaplikowano chyba wystarczające srodki na
uspokojenie,i związano mocniej kaftan, Are leczy pryszcze,a pozostali
robią swoje poza grupą. I tak będzie aż do kolejnej erupcji emocji
grupowych...
Pozdrawiam wszystkich,

5. Data: 2005-12-20 14:31:11

Od: ".ana" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Golo napisal

> [...]
> uspokojenie,i związano mocniej kaftan, Are leczy pryszcze,a pozostali
> robią swoje poza grupą. I tak będzie aĹź do kolejnej erupcji emocji

Ja obchodze Dzien Ryby i Dzien gryzonia na pl.soc.wegetarianizm :))))
pozdro dana

6. Data: 2005-12-20 17:05:47

Od: Golo <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 20 Dec 2005 15:31:11 +0100, .ana <d...@a...pl>
napisał:

> Ja obchodze Dzien Ryby i Dzien gryzonia na pl.soc.wegetarianizm :))))
> pozdro dana

Jakiejś specjalnej ryby i szczególnie rzadkiego gryzonia? O co chodzi?

7. Data: 2005-12-20 17:41:02

Od: ".ana" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Golo napisal

> Jakiejś specjalnej ryby i szczególnie rzadkiego gryzonia? O co chodzi?

Specjalnosc zakładu- karp

http://glinki.com/?l=qbhfxi

http://glinki.com/?l=pbz6t5

Nadchodzą święta;)
pozdro dana

8. Data: 2005-12-20 20:21:01

Od: Golo <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 20 Dec 2005 18:41:02 +0100, .ana <d...@a...pl>
napisał:

> Golo napisal

> Specjalnosc zakładu- karp
>
> http://glinki.com/?l=qbhfxi
>

> http://glinki.com/?l=pbz6t5

Można i tak. Aczkolwiek uważam to za podejście ekstremalne.
Wszelka przesada jest trudna do zaakceptowania.
Pozdrawiam światecznie,

9. Data: 2005-12-21 08:46:22

Od: ".ana" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Golo napisal

> Można i tak. Aczkolwiek uważam to za podejście  ekstremalne.

Jezeli myslimy o tym samym, to ..... :)))

> Wszelka przesada jest trudna do zaakceptowania.

Ma rzesze zwolennikow;)

> Pozdrawiam światecznie,

Ja tez.
dana

10. Data: 2005-12-21 09:12:24

Od: "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adik" <s...@b...pl> napisał w wiadomości
> Jak widzę z jaką częstotliwością pojawiają się nowe posty to zastanawiam
się
> czy to już koniec?

E tam zaraz koniec ;)
Po prostu od pewnego czasu wystąpił pewien schematyzm ;) i zapewne
większości nie chce się pisać znając z góry przebieg dyskusji ;P
a wygląda to mniej więcej tak :
Ktoś porusza jakiś temat lub prosi o podpowiedź jaką diete stosować
może nastąpić kilka odpowiedzi też zwykle jednakowych ;( jeśli w dyskusji
nie odezwie się zaden optymalny to temat zwykle umiera bardzo szybko, osoba
co najwyżej dostanie informację żeby zaczęla stosować MM od koleżanki która
na swojej stronie umieszcza zdjęcia jasno pokazujące całkowitą
nieskuteczność diety ;) dowie się że nad dietą powinien czuwać program
komputerowy reklamujący jakąś fundację ;) informację że dieta to za mało i
bez skomplikowanych ćwiczeń, czasem basenu itp. daleko nie ujedzie ;( czasem
ktoś coś wspomni o diecie niskowęglowej jak Atkinsa i może się odezwać kilka
osób spod znaku vege które ręczą własnym doświadczeniem ;)i przykładem, nad
wszyskim zaś czuwa nasz nieoceniony Psor od ergonomii który w razie czego
pouczy o prawidłowej konstrukcji postu odpowie coś przez KF często wyrwanego
z całego kontekstu ( wiadomo czyta tylko kawałki cytowane ) niekiedy w
mistrzowski sposób udowodni że inna osoba to zwykły idiota i jej miejsce
jest w otchłani KF ;))))
No ale jeśli się pojawi odpowiedź osoby stosującej Diete Optymalną watki
nabierają rumieńców i niekiedy stają się tasiemcowe ;))) choć generalnie
wszystko w nich też jest bardzo poukładane i ma swój początek rozwinięcie i
zakończenie, czyli najpierw dowie się że dieta jest nieprzebadana ( choć
były badania ale się zmyły w stanie wojennym ) ale jest wysoce szkodliwa ma
pełno niedoborów i gwarantuje zejście po 2-3 latach stosowania ;)) choć tak
naprawdę to skąd to wiadomo bez badań ??, potem trochę personalnych uwag ,
kilka stereotypów o szlakach przetartych szczególnie w mózgu ;(, o
krasnoludkach jelitowych które przepychają treść pokarmu w diecie optymalnej
bo jako taka nie dostarcza niezbędnego błonnika ;P wszystko oczywiście na
bieżąco komentowane przez poskromce optymalnych na wszystkich forach świata
!!!!! który szczególny nacisk kładzie na system edukacji wskazując rodzaje
szkół jakie powinni zaliczać poszczególni osobnicy ale w szczególności jedna
dama ;) chyba jakiś problem w szkole przeżył traumatyczny ;( No i mamy tu
także jedną Gwiazde ;)na usługach firm farmaceutycznych produkujących leki
przeciw epileptyczne aczkolwiek ostatnio pojawia się i znika jak pulsar, za
to każde wejście coraz zabawniejsze ;) i wulgarniejsze. Kiedyś można było
jeszcze poczytac jednego murzyna który szczególny nacisk kładł na wielkość i
inteligencje dzieci optymalnych ;(

Slawek

Ćwiczenia odchudzające :)))
Income for life