Grypa - jak najlepiej samemu.

1. Data: 2003-02-27 18:43:51

Temat: Grypa - jak najlepiej samemu.
Od: "sector" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

2 dzien leze w lozku, uzywam Polopiryny S, syropu na kaszel. Objawy dosc
wolno ustepuja. Polecacie cos lepszego na pozbycie sie grypy ale bez
recepty?

--
~~~~~~~~~~~~~~
pozdrowienia

2. Data: 2003-02-27 19:02:21

Temat: Re: Grypa - jak najlepiej samemu.
Od: "WiseMan" <w...@b...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aha, 1 g witaminy C dziennie. Zawsze to dobre placebo i nawet tanie.
Tylko dawki rozkladaj rownomiernie przez caly dzien.

--

\/\/ I S E |\/| A N
#GG: 3226283

3. Data: 2003-02-27 20:34:10

Od: "ŻabCia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gripex jest dobry.

Pozdrawiam

Kasia

4. Data: 2003-02-28 11:58:29

Od: "Obcy" <siralos(zabezpiecznie)@mail.icpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sector" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> 2 dzien leze w lozku, uzywam Polopiryny S, syropu na kaszel. Objawy dosc
> wolno ustepuja. Polecacie cos lepszego na pozbycie sie grypy ale bez
> recepty?

Jasne! Grzaniec i dobra ksiązka do czytania w łózku i dużo wolnego czasu na
wyzdrowienie :-)
Grype trzeba przejść odpoczywając, pozytywne jest to, że zdobędzesz
odpornośc na wirusa na jakiś czas.

--
pozdrawiam MSPANC'owo
Obcy

5. Data: 2003-02-28 15:11:58

Od: "sector" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
na
> wyzdrowienie :-)
> Grype trzeba przejść odpoczywając, pozytywne jest to, że zdobędzesz

A skad miec pewnosc, ze grypsko sie juz zupelnie wyplenilo ze mnie?
Inaczej: jak to sprawdzic? O ile sie orientuje, to nie wystarczy nie miec
temperatury, bolacego gardla i kaszlu. Moga pozostac jakies niebezpieczne
powiklania.... Jak temu zapobiec?

pozdrowienia
Piotr Tomczak (SECTOR)
p...@o...pl
Klub Uzytkownikow Pentaxa www.pentax.osw.pl

Terapia w komorze hiperbarycznej
sprawa blaha - czerwony nos ...
cukrzyca u czterolatka
problemy z przyswajaniem zelaza---pomocy!!!
Helicobacter Pylori