gdzie rodzic w Warszawie?

1. Data: 2003-02-27 20:09:02

Temat: gdzie rodzic w Warszawie?
Od: "news.chello.pl" <z...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z pewnoscia macie dobre albo zle doswiadczenia. Ten dzien jest jeszcze
przede mną i moim mezem, wiec prosze o poroady. Jaka opieka, jaka pomoc w
nieprzewidzianych wypadkach, gdzie warto (gdzie nie), jakie warunki i na co
sie przygotowac, zwrocic uwage. Moze znacie tez warte polecenia szkoly
rodzenia? Dziekujemy. Z & M

2. Data: 2003-02-28 06:44:24

Temat: Re: gdzie rodzic w Warszawie?
Od: "AGI" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam szpital Świętej Zofii. Rodziłam tam dwa razy. Raz cesarskie, drugi
naturalnie. Super. Sam poród, ale też późniejsza opieka ginekologiczna i
pediatryczna. Moi obydwaj synkowie mieli kłopoty z serduszkiem i dzięki
dobrej opiece tamtejszych lekarzy są teraz zupełnie zdrowi. Ufam temu
szpitalowi. Poza tym z drugim dzieckiem spędziłam w szpitalu święta Bożego
Narodzenia. Ciepła, rodzinna atmosfera, pasterka, młode zakonnice kolędujące
z gitarą... Miałam łzy w oczach ze wzruszenia...
AGI.

3. Data: 2003-02-28 09:45:18

Od: "Beata" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo polecam szkołe rodzenia Polskiego Centrum Edukacji obecnie chyba
prowadza zjecia w dwóch punktach ale najlepiej o informacje bezposrednio u
nich.
podaje telefony:661-50-54 , 62023-38 ,620-39-49
Pozdrawiam
Beata

4. Data: 2003-02-28 10:16:00

Od: "Ania B-J" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przejrzyj archiwum pl soc dzieci tam ten temat przewijał się wielokrotnie,
ile osób tyle opinii.
Ania

Grypa - jak najlepiej samemu.
Terapia w komorze hiperbarycznej
sprawa blaha - czerwony nos ...
cukrzyca u czterolatka
problemy z przyswajaniem zelaza---pomocy!!!