Grypa jelitowa?

1. Data: 2003-05-24 18:42:31

Temat: Grypa jelitowa?
Od: DOSik <d...@-...gower.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
i juz na wstepie prosze o bardzo szybka odpowiedz...
Moj problem jest nastepujacy. We wtorek mam jedna z niewielu szans
spotkac sie z dziewczyna, dzis jednak okazalo sie, ze ma ona silny bol
glowy, ktory nie mija, mimo brania kolejnych tabletek ibupromu, boli ja
zoladek, jest jej caly czas niedobrze i raz wymiotowala. Kataru nie ma,
nie kaszle, ma wysokatemmperature (38,2st.), kreci jej sie w glowie.
Mowi, ze caly czas jej zimno.

W najgorszym prypadku bedzie to chyba grypa jelitowa, ale z nadzieja
odrzucam te mozliwsoc. Czy ktos wie moze jak najszybciej ja z tego
wyciagnac? Do wtorku musi byc zdrowa, chociaz oczywiscie jesli nie
bedzie... to po spotkaniu, jej zdrowie jest wazniejsze.

Bardzo prosze o pilna odpowiedz.
Z gory dzieki.

|___|___|___|_|___\ >[< GG: #1440808 ## DOSik@IRCNet >]<