Czy można opalać blizny?

1. Data: 2003-05-24 21:07:43

Temat: Czy można opalać blizny?
Od: "Shield" <s...@p...onet.remove.all.no.spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Pytanie jak w temacie. Czy można opalać blizny? Chodzi mi oczywiście o
świeżą bliznę, taką sprzed niespełna 2 miesięcy.

Pozdrawiam,
Shield.

2. Data: 2003-05-24 23:04:40

Temat: Re: Czy można opalać blizny?
Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pytanie jak w temacie. Czy można opalać blizny? Chodzi mi oczywiście o
> świeżą bliznę, taką sprzed niespełna 2 miesięcy.

O ile mi wiadomo, to bliznę nalezy bardzo chronić przed słońcem przez ok.
rok po jej powstaniu. Potem też warto uważać.

Grypa jelitowa?
firma "Natural" z Jeleniej Gory i materace
SARS pytanie
zapewne wszyscy jużto widzieli...
Skrecona kostka