firma "Natural" z Jeleniej Gory i materace

1. Data: 2003-05-24 18:31:29

Temat: firma "Natural" z Jeleniej Gory i materace
Od: "arekt" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Wlasnie jeden z moich rodzicow po jakiejs z prezentacji ma zamiar wydac
prawie 2 tys na materac, ktory masuje kregoslup. Sprzedaje go fima "Natural"
z Jeleniej Gory. Pytanie brzmi - czy ktos sie z tym spotkal, uzywal ???

Pozdrawiam,
Arek

2. Data: 2003-05-24 19:40:51

Temat: Re: firma "Natural" z Jeleniej Gory i materace
Od: "ulast" <N...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "arekt" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
"Natural"
> z Jeleniej Gory. Pytanie brzmi - czy ktos sie z tym spotkal, uzywal ???

Moze i dobre ale w Niemczech mozna kupic _identyczne_ za 50 euro.
A tak na marginesie to od kiedy ta firma istnieje??? bowiem nie spotkalam
sie z takowa tutaj...

Pozdrawiam
Ula
www.ulast.prv.pl

3. Data: 2003-05-25 14:59:42

Od: "arekt" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wielkie dzieki za informacje - a w jakiej sieci sklepow w Niemczech mozna je
dostac?

A namiary na firme sa takie:
P.H.U. "Natural" , 58-506 Jelenia Gora, ul. Wiejska 2,
tel. 0 (pref) 75 / 75 42 600

Pozdrawiam
Arek

4. Data: 2003-05-25 17:32:59

Od: "ulast" <N...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wielkie dzieki za informacje - a w jakiej sieci sklepow w Niemczech mozna
je
> dostac?

Nie mam pojecia, poszukaj w googlach :-)
Kolega meza tym handlowal i stad wiem.

> A namiary na firme sa takie:
> P.H.U. "Natural" , 58-506 Jelenia Gora, ul. Wiejska 2,
> tel. 0 (pref) 75 / 75 42 600

Dawno nie bylam w okolicach uicy Wiejskiej, byc moze cos tam takiego jest?
Nie omieszkam przy okazji zobaczyc :-)

Pozdrawiam
Ula
www.ulast.prv.pl