Grzybica pachwin - coś w sprayu

1. Data: 2005-04-27 15:27:44

Temat: Grzybica pachwin - coś w sprayu
Od: Michał <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Byłem dziś u lekarza i ten powiedział mi że podejrzewa u mnie grzybicę
pachwin. Powiedział żebym profilaktycznie zaczął to leczyć. Polecił mi
jakiś spray... no i właśnie zapomniałem jak on się nazywa :-).
Udo... cośtam. Udosal, Udosan? Lekarz powiedział że można to kupić bez
recepty, jest w sprayu i kosztuje ok 10 zł.
Macie jakeś pomysły co to może być?
Trochę poszukałem w internecie ale jakoś nie mogę znaleźć.

Pozdrawiam
Michał.

2. Data: 2005-04-27 15:36:56

Temat: Re: Grzybica pachwin - coś w sprayu
Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-04-27 17:27:44 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Michał* skreślił te oto słowa:

> Trochę poszukałem w internecie ale jakoś nie mogę znaleźć.

Undofen atomizer

Skład
100 g preparatu zawiera 2,5 g kwasu undecylenowego i 100 mg chlorku
cetylopirydyniowego.

Działanie
Preparat złożony o miejscowym działaniu odkażającym. Kwas undecylenowy
wykazuje działanie grzybostatyczne i grzybobójcze wobec dermatofitów
(rodzaje Epidermophyton, Trichophyton i Microsporum) oraz działanie
bakteriostatyczne i bakteriobójcze. Działa nie tylko na grzybnię, ale także
na zarodniki grzybów. Wykazuje niską skuteczność w leczeniu drożdżyc.
Chlorek cetylopirydyniowy wspomaga działanie bakteriobójcze i
przeciwgrzybicze (w tym Candida albicans) kwasu undecylenowego.

Wskazania
Leczniczo: powierzchniowe zakażenia grzybicze skóry stóp, dłoni, pachwin,
pach, głowy oraz towarzyszących im nadkażeniom bakteryjnym.
Profilaktycznie: zapobieganie zakażeniom grzybiczym stóp (w tym na basenie,
w łaźni) oraz nawrotom przebytej choroby. Stosowanie preparatu zmniejsza
powstawanie nieprzyjemnego zapachu towarzyszącego nadmiernej potliwości
stóp.

Przeciwwskazania
Nadwrażliwość na składniki preparatu. Zmiany skórne ze znacznym odczynem
zapalnym. Nie stosować na błony śluzowe i rozległe powierzchnie skóry.

Ciąża i okres karmienia piersią
Brak doniesień na temat negatywnego wpływu preparatu na płód i działań
niepożądanych u noworodków po miejscowym stosowaniu.

Działanie niepożądane
Rzadko miejscowe objawy podrażnienia skóry, pieczenie, wysypka.

Dawkowanie
Zewnętrznie. Leczniczo: po umyciu i osuszeniu skóry spryskać zakażone
powierzchnie. Zabieg należy wykonywać 2-3 razy dziennie przez 2-4 tygodnie.
Po ustąpieniu objawów preparat należy stosować przez kolejne 4 tygodnie,
przy jednoczesnym spryskiwaniu wnętrza obuwia oraz skarpet.
Profilaktycznie: dokładnie spryskać stopy i przestrzenie między palcami raz
dziennie.

--
Lia

brodawki