Guerlain Aqua Allegoria 2007

1. Data: 2007-02-19 21:42:57

Temat: Guerlain Aqua Allegoria 2007
Od: "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mają być takie:

Angélique Lilas - różowy pieprz, jaśmin, neroli, arcydzięgiel, bez,
ylang-ylang, cedr and heliotrop

Mandarine Basilic - kwiat pomarańczy, biała piwonia, zielona herbata,
bluszcz, rumian rzymski, mandarynka, bazylia, ambra, drzewo sandałowe

Premiera w butiku paryskim w marcu, ogólnoświatowa w maju. Z nut zapachowych
brzmią kusząco, ale po rozczarowaniu Groselliną i Tutti Kiwi nie zamierzam
się za bardzo podniecać.

--
JoP

2. Data: 2007-02-19 22:17:53

Temat: Re: Guerlain Aqua Allegoria 2007
Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers napisał(a):

> Angélique Lilas - różowy pieprz, jaśmin, neroli, arcydzięgiel, bez,
> ylang-ylang, cedr and heliotrop

Jak do licha pachnie rózowy pieprz?

> Mandarine Basilic - kwiat pomarańczy, biała piwonia, zielona herbata,
> bluszcz, rumian rzymski, mandarynka, bazylia, ambra, drzewo sandałowe

Ten brzmi niezle, przydałoby sie coś nowego na wiosnę. Ja niestety
zdecydowanie wolę starego Guerlain, za wyjątkiem Pampeluny. Obiło mi się
o uszy, ze ktos przejmuje firmę?

--

Gosia

3. Data: 2007-02-20 06:43:26

Od: "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia Plitmik" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> Jak do licha pachnie rózowy pieprz?

Podobnie jak biały? ;-)

> Ten brzmi niezle, przydałoby sie coś nowego na wiosnę. Ja niestety
> zdecydowanie wolę starego Guerlain, za wyjątkiem Pampeluny. Obiło mi się o
> uszy, ze ktos przejmuje firmę?

Huh? W 1994 zostali przejęci przez Moët-Hennessy Louis Vuitton (Dior,
Givenchy, Kenzo i z 50 innych marek). Nic nie słyszałam, jakoby LVMH chciało
się ich pozbyć...

--
JoP

Gdzie dobry płyn do kąpieli?
jak zrobic mydełko z różą i jarzębiną
Truskawa - Perfumy
Proszę o identyfikację balsamu.
Bezpłatne Szkolenia z zakresu fryzjerstwa,stylizacji paznokci, wizażu i makijażu permanentnego