jak zrobic mydełko z różą i jarzębiną

1. Data: 2007-02-18 19:39:40

Temat: jak zrobic mydełko z różą i jarzębiną
Od: ben <b...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Hej
dotychczas zdarzyło mi sie zrobic mydełka zgodnie z opisem
http://www.jaworek.net/kosmetyki/robienie_mydla.php
wychodziły bardzo fajnie.
Niedawno wypróbowałam opalajace mydełka z różą i jarzębiną i jestem
bardzo zadowolona miałam zapisac się na solarium ale chyyba dam sobie
spokój.
Chce sama zrobić takie mydło.

Skad wziąc ekstrakt z róży i jarzębiny do takiego mydełka?

pozdrawiam Wiola