Truskawa - Perfumy

1. Data: 2007-02-17 21:30:48

Temat: Truskawa - Perfumy
Od: "thin-man" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam trzy pytania:

1. Czy wie ktoś kiedy na Truskawie (Strawberry.net) będzie można kupić
perfumy z dostawą do Polski?

2. Ewentualnie czy może ktoś polecić mi inny sklep w necie z perfumami,
sprzedający do Polski i akceptujący virtualne karty kredytowe.

3. Czy ktoś kupował na FragranceX.com ? Proszę o opinie.

--
Thin-man
--- Mama says: Stupid is as stupid does! ---

2. Data: 2007-02-18 08:23:14

Temat: Re: Truskawa - Perfumy
Od: "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "thin-man" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

> Mam trzy pytania:
>
> 1. Czy wie ktoś kiedy na Truskawie (Strawberry.net) będzie można kupić
> perfumy z dostawą do Polski?

Szklana kula w naprawie. Czy ktoś pisał do nich i pytał? Może by trzeba...

> 2. Ewentualnie czy może ktoś polecić mi inny sklep w necie z perfumami,
> sprzedający do Polski i akceptujący virtualne karty kredytowe.

Ja kupuję tu: www.luckyscent.com i http://www.ausliebezumduft.de/index.php,
ale a) nie mam pojęcia, czy akceptują _w_irtualne karty kredytowe, bo płacę
zwykłą wypukłą, b) nie wiem, czy o taki sklep Ci chodzi - większość znanych
mi kupujących z Polski traktowało truskawkę raczej jako źródło tańszych
produktów dostępnych w Polsce niż wcale nietanich zapachów trudniej
dostępnych, a te dwa sklepy to raczej ta druga opcja.

> 3. Czy ktoś kupował na FragranceX.com ? Proszę o opinie.

Znalazłam jeden ślad tu:

30336&a=50930336

Może spytasz na tym forum?

--
JoP

Proszę o identyfikację balsamu.
Bezpłatne Szkolenia z zakresu fryzjerstwa,stylizacji paznokci, wizażu i makijażu permanentnego
gdzie w Poznaniu duże rozmiary?
hula hop - Warszawa
[OT] Prośba