Guz w jamie brzusznej

1. Data: 2003-07-21 18:26:21

Temat: Guz w jamie brzusznej
Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Moj znajomy wykryl u siebie guza znajdujacego sie pomiedzy biodrem a pempkiem
chyba po lewej stronie jamy brzusznej wielkosci ok. 6 cm. Sprawa dotyczy
mezczyzny w wieku ok. 55 lat. Co to moze byc??

Pozdrawiam.
Henio

2. Data: 2003-07-21 18:41:39

Temat: Re: Guz w jamie brzusznej
Od: "SantaXand" <x...@w...pl.antyspam> szukaj wiadomości tego autora

In news:432d.00002501.3f1c304d@newsgate.onet.pl,
Użytkownik <m...@p...onet.pl> typed:
> Moj znajomy wykryl u siebie guza znajdujacego sie pomiedzy biodrem a
> pempkiem chyba po lewej stronie jamy brzusznej wielkosci ok. 6 cm.
> Sprawa dotyczy mezczyzny w wieku ok. 55 lat. Co to moze byc??

To może być wszystko łącznie z takim stwardniałym kałem.

Niech po prostu idzie do lekarza.
I po wróżeniu...

Santi

hemoglobina