Guzki za uszami (węzły chłonne?)

1. Data: 2015-05-11 21:01:45

Temat: Guzki za uszami (węzły chłonne?)
Od: Gosia J <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Hej,

mam 31 lat i okresowo, średnio co pół roku, zdarza mi się w nerwach wydrapywać
strupki we włosach. mam może z 3-4 niewielkie, czasem ropne.

Obecnie mam takie właśnie strupki raczej w górnej części głowy i zauważyłam za uszami
guzki, po 2-3 z każdej ze stron. jeden z nich już się zmniejsza.

Zastanawiam się czy to nie jest odpowiedź węzłów chłonnych na te ranki i efekt
miejscowego stanu zapalnego czy coś poważnego.

Ostatnie badania krwi+mocz+tarczyca, trzustka, nerki i wątroba wyszły ok.

Czy te guzki to powód niepokoju? czy one same zejdą, jeśli zagoję moje strupy?

2. Data: 2015-05-11 21:17:36

Temat: Re: Guzki za uszami (węzły chłonne?)
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

>Ostatnie badania krwi+mocz+tarczyca, trzustka, nerki i wątroba wyszły ok.

>Czy te guzki to powód niepokoju? czy one same zejdą, jeśli zagoję moje

Używaj spirytusu salicylowego , będzie mniej swędzieć, i nie jedz ostro.
Mnie np. strasznie uszy swędzą jak zjem krakersy pewnego rodzaju, dość
ostre.
Jak inne podobne to podobnie jak tobie, ale ja się nie katuję, ja to omijam.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

3. Data: 2015-05-11 21:40:25

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-11 o 21:01, Gosia J pisze:
> [...]
> Czy te guzki to powód niepokoju? czy one same zejdą, jeśli zagoję moje strupy?

nerwica nerwica a to nie luszczyca jest na glowie?

--
gazebo

4. Data: 2015-05-11 22:42:18

Od: Gosia J <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Nie łuszczyca, typowa nerwica. Jak w domu zbyt intensywnie przeżywam, to odruchowo
macam głowę i jak wymacam cokolwiek, nawet syfka,to muszę rozdrapać. Nie wiem czemu
tak mam. Jedni obgryzają paznokcie, inni przygryzają policzki czy wargi a ja się
drapię. Czy te guzki mogą mieć z tym jakiś związek?

5. Data: 2015-05-11 23:05:37

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-11 o 22:42, Gosia J pisze:
> [...]
tak mam. Jedni obgryzają paznokcie, inni przygryzają policzki czy wargi a ja się
drapię. Czy te guzki mogą mieć z tym jakiś związek?

nie bede sie sprzeczal bo to twoja glowa ale tak wlasnie wyglada nikła
postac luszczycy, a zwiazku to ja zadnego nie widze, ino tylko lekarzem
nie jestem

--
gazebo

Co oznacza obrazek na karcie szpitalnej...
Tasiemiec a tarczyca, hipoteza
Afera lekowa
Jak szybko produkują się antyciała?
wstydliwy problem-krwawienie z odbytu