wstydliwy problem-krwawienie z odbytu

1. Data: 2015-04-20 13:28:09

Temat: wstydliwy problem-krwawienie z odbytu
Od: "KantOn" <n...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mój post tutaj to gest desperacji, gdyż obecnie nie posiadam ubezpieczenia
zdrowotnego i nie mogę udać się do lekarza.
Otóż od paru dni, po wypróżnieniu się zauważam dosyć obfite plamy krwi na
papierze, początkowo wziąłem to za buraczki zjedzone do obiadu, niestety
to nie było to :(
Nie mam problemów z wypróżnianiem, a wprost przeciwnie-z powodu szybkiej
przemianie materii. Pocieszam się tym, że na szczęście nie pochodzi to z
przewodu pokarmowego, stolec nie jest ubrudzony. Osobą homoseksualną nie
jestem i nie umieszczam sobie w tylnej części ciała żadnych przedmiotów,
więc ten wątek odpada. Parę szczegółów o mnie: wiek 29 lat, BMI w normie,
niestety siedzący tryb życia przy komputerze, leczone nadciśnienie
tętnicze na tle nerwowym. Proszę o porady, co to może być? Da się coś na
to zaradzić domowymi metodami i/lub środkami dostępnymi bez recepty?

2. Data: 2015-04-20 14:32:32

Temat: Re: wstydliwy problem-krwawienie z odbytu
Od: PeKaeS <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-20 o 13:28, KantOn pisze:
> [...]
> nadciśnienie tętnicze na tle nerwowym. Proszę o porady, co to może być?
> Da się coś na to zaradzić domowymi metodami i/lub środkami dostępnymi

piecze?, swędzi? biegunki? wymioty? jakies inne boleści kosto-miesniowe?

3. Data: 2015-04-20 18:04:44

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan? Pani? Krew świeża czy nie, czysta czy ze śluzem/ w śluzie?

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

4. Data: 2015-04-20 20:54:16

Od: "KantOn" <n...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PeKaeS" <p...@g...com> napisał w wiadomości

> piecze?, swędzi? biegunki? wymioty? jakies inne boleści kosto-miesniowe?

Kompletnie nic, tylko przy podcieraniu ta krew i na zakończenie hmm
"posiedzenia"...

5. Data: 2015-04-20 21:33:32

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-04-20 13:28, obywatel KantOn uprzejmie donosi:

Poczytaj o hemoroidach.

6. Data: 2015-04-21 09:06:42

Od: "KantOn" <n...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości
> Dnia 2015-04-20 13:28, obywatel KantOn uprzejmie donosi:
>
> Poczytaj o hemoroidach.

Poczytałem i faktycznie wiele z tego pasuje do moich objawów, pójdę w tym
kierunku.
Dzięki

7. Data: 2015-05-06 19:15:28

Od: ENdOfFile <e...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nadciśnienie tętnicze na tle nerwowym. Proszę o porady, co to może być?
> Da się coś na to zaradzić domowymi metodami i/lub środkami dostępnymi

łatwo sprawdzić czy to krwawienie z ujscia odbytu: tuz po defekacji
przetrzyj się płatkiem higiniecznym nasączonym spirytusem - bedzie
piekło niemiłosiernie.

--
@foe_pl

8. Data: 2015-05-07 09:34:18

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Znęcasz się nad nim.
Pszecie hemoroida trudno pomylić z innymi dolegliwościami, poważne objawy
popszedzają dolegliwości upszykszające życie, cały szereg .

>Mój post tutaj to gest desperacji, gdyż obecnie nie posiadam ubezpieczenia
>zdrowotnego i nie mogę udać się do lekarza.
Prawie każdemu się należy ubezpieczenie, patsz:"Ustawa o świadczeniach
opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych" z dnia 27 sierpnia
2004 art 2 . punkt 1 "Do korzystania ze świadczeń opieki zdrowotnej
finansowanych ze środków publicznych na zasadach określonych w ustawie mają
prawo: ....2) inne niż ubezpieczeni osoby posiadające miejsce zamieszkania
na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, które posiadają obywatelstwo
polskie lub...., spełniające kryterium dochodowe, o którym mowa w art.8
ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (Dz.U. z 2013r. poz 182.ze
zm), co do których nie stwierdzono okoliczności, o której mowa w art.12 tej
ustawy, na zasadach i w zakresie określonych dla ubezpieczonych. 3)...."

Ale że się wstydzisz, to rozumiem.

>Otóż od paru dni, po wypróżnieniu się zauważam dosyć obfite plamy krwi na
>papierze, początkowo wziąłem to za buraczki zjedzone do obiadu, niestety to
>nie było to :(
To nie jest jednoznaczne.

>Nie mam problemów z wypróżnianiem, a wprost przeciwnie-z powodu szybkiej
>przemianie materii. Pocieszam się tym, że na szczęście nie pochodzi to z
>przewodu pokarmowego, stolec nie jest ubrudzony.
To zdanie wydaje się spszeczne, pszy hemoroidzie będzie ubrudzony, po
wieżhu.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

9. Data: 2015-05-07 19:44:50

Od: ENdOfFile <e...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-07 o 09:34, Stokrotka pisze:
> [...]
> okoliczności, o której mowa w art.12 tej ustawy, na zasadach i w
> zakresie określonych dla ubezpieczonych. 3)...."

mozesz wpasc w dziurę systemową: jesli masz dochody w wysokosci 1/2
placy minimalnej netto to nie nalezy Ci się status bezrobotnego, ani
pomoc z MOPS. Jezeli wiec, zarobiłeś np. 700 zł to nic Ci sie nie
nalezy, a trudno wtedy płacić dobrowolną składkę prawie 400 zł (a
przysługujące odliczenie prawie całości nie masz od czego odliczyć bo od
700 zł miesiecznie i tak podatku nie zapłacisz).
Oczywiscie takie postępowanie jest niezgodne z KRP, co wyłuszczył TK
mówiąc wprost: panstwo nie ma prawa uzalezniac dostępu do publicznej
służby zdrowia od "bycia ubezpieczonym" bo to "ubezpiecznie" to podatek.
A przecieżnp PSP nie uzaleznia gaszenia pozaru prywatnej posesji od tego
czy delikwent zaplacił podatek od nieruchomosci! Niestety wraz z nowa
konstytucja z 1997 roku w praktyce zlikwidowano TK! Wczesniej, niby TK
miał mniejsza siłę, bo mozna było ich orzeczenie zniesc głosami
wiekszoscia kwalifikowaną do zmiany konstytucji (co ma logiczny sens!),
ale wtedy orzeczenia TK były zrodłem prawa. Obecnie nie są! To znaczy,
ze orzeczenia TK sa na tyle mocne na ile politycy szanują orzeczenia i
dostosują do nich prawo. Dlatego, mimo, ze TK uznał wiekszosc ustawy o
powolaniu NFZ za niekonstytucyjną, a orzeczenie wskazywało odwrotny
kierunek niz jest dzisiaj stosowany, to ustawa o NFZ działa praktycznei
niezmieniona do dziś! I najbardziej tragiczne jest to, ze w polskich
sądach nie mozna powoływać się na niekontytucyjnosc, nawet gdy jest ona
oczywista!

--
@foe_pl

10. Data: 2015-05-08 08:59:49

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> odliczenie prawie całości nie masz od czego odliczyć bo od 700 zł
> miesiecznie i tak podatku nie zapłacisz).

Bo takie biedny człowiek nie powinien pracować inaczej niż na umowę o pracę,
a jak pracuje na umowę, to ubezpieczenie płaci pracodawca i nie ma problema.
Ja bym zlikwidowała praktycznie zlecenia, pozostały by tylko jakieś wyjątki,
za to stosunek pracy należało by rozszeżyć, by obejmował takie pszypadki jak
opisałeś.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

lipidogram - normy
Zięba ukryte terapie
Nuutti - nutrient calculation software
Ból przy wypróżnieniach - to chyba hemoroidy?
grypa - co da maseczka