Gym Ball

1. Data: 2007-03-23 13:18:34

Temat: Gym Ball
Od: mufaska <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

przeszukuję google i natknęłam się jedynie na kilka ćwiczeń z tą piłką.
czy ktoś z Was dysponuje może jakimś "pakietem" ćwiczen o ile taki jest? i
moglby udostepnic?

2. Data: 2007-03-26 16:21:04

Temat: Re: Gym Ball
Od: mufaska <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 23 Mar 2007 14:18:34 +0100, mufaska napisał(a):
> przeszukuję google i natknęłam się jedynie na kilka ćwiczeń z tą piłką.
> czy ktoś z Was dysponuje może jakimś "pakietem" ćwiczen o ile taki jest? i
> moglby udostepnic?

up

3. Data: 2007-03-26 22:17:48

Od: Robert Pyzel <r...@g...Bez.Spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://tinyurl.com/37boxn
--

"Rzeczpospolita Polska chroni życie dzieci poczętych przez
ustawodawstwo i wysiłki władz publicznych". Jarosław Kaczyński

4. Data: 2007-03-27 17:54:26

Od: mufaska <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 27 Mar 2007 00:17:48 +0200, Robert Pyzel napisał(a):

> http://tinyurl.com/37boxn

DZIĘKUJĘ!

Ponownie stan podgorączkowy.
Przeziębienie