Helicobacter pylori

1. Data: 2007-03-23 18:29:12

Temat: Helicobacter pylori
Od: "natahs" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witajcie,

Ponieważ mam częste problemy z wypróżnianiem się, lub też mam często
biegunke, zgagę, często źle reaguje na jedzenie - zarówno domowe obiady jak
i fastfoody, wymioty, bóle żoładka(?), znajoma poleciłą mi zrobić "helico
test". Zrobiłam - wynik dodatni. Pytanie moje do was - co dalej ? Do jakeigo
lekarza sie udać... a może nic nie trzeba robić ? Z tego co wyczytałam w
necie ma to coś wspólnego z wrzodami lu rakiem żoładka - w rodzinie choroby
wrzodowej nie było raka żołądka też nie(mama zmarła na raka wątroby, babcia
raka płuc, dziadek na raka protaty).
Jesli możecie coś poradzić bedę wdzięczna.

pozdrawiam
NAta

2. Data: 2007-03-23 18:44:49

Temat: Re: Helicobacter pylori
Od: "Kamilek -" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

natahs <n...@w...pl> napisał(a):

> witajcie,
>
> Pytanie moje do was - co dalej ?

Moja mama przy okazji jakistam badan miala robione to badanie i rowniez wyszlo
pozytywne. Ponoc to nic strasznego i ogromna wiekszosc ludzi to ma, co nie
znaczy ze zaraz beda umierac i umra wlasnie z tego powodu.

3. Data: 2007-03-23 22:29:13

Od: "Me\(L\)Isa" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"natahs" ...
> [...]
jakeigo
> lekarza sie udać... a może nic nie trzeba robić ? (...)

Może sam test, to nie jest wielki alarm, natomiast bardziej niepokojące są
objawy
które opisujesz. Mogą to być objawy różnych chorób (min. choroby wrzodowej,
albo refluksu). Podejrzenia może potwierdzić, albo rozwiać gastroskopia.
Udaj się do lekarza gastrologa, a wszystko będzie jasne.
Zwróć uwagę na odpowiednią dietę i wyklucz produkty po których masz zgagę
albo wymioty i bóle.

--
Życzę zdrowia
Melisa

4. Data: 2007-03-23 23:08:25

Od: Marg <x...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba, którą poznaliśmy jako *natahs* wystukała:

> [...]
> test". Zrobiłam - wynik dodatni. Pytanie moje do was - co dalej ? Do jakeigo
> lekarza sie udać... a może nic nie trzeba robić ?

u mojego dziecka po gastroskopii stwierdzono helicobakter pylorii.
bole brzucha, glowy i sporadyczne wymioty.z pewnoscia musisz udac sie do
gastrologa, pod jego czujnym okiem przyjac doumox, fromilid, helicid.
no i czeka ciebie dieta lekkostrawna, wiatrami helikopterow nie przepedzisz
;)

--
pozdrawiam - marg
Czasem jestem jak kolorowy ptak...

5. Data: 2007-03-25 15:24:42

Od: "Robert" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

natahs <n...@w...pl> oznajmił/a/ co następuje:
> [...]
> "helico test". Zrobiłam - wynik dodatni. Pytanie moje do was - co dalej
> ? Do jakeigo lekarza sie udać... a może nic nie trzeba robić ?

Bez paniki. Własnie skończyłem 3 miesięczną kurację aby Helico było w normie
0-0.75. U mnie było 5.86.
Idziesz do zwykłego lekarza pokazujesz wynik, podajesz objawy i dostajesz w
pierwszym tygodniu 3 lekarstwa na raz potem przez 3 miesiące 1 i po
kłopocie. Przynajmniej na razie;)

Gym Ball
Ponownie stan podgorączkowy.
Przeziębienie