Przeziębienie

1. Data: 2007-03-22 21:04:39

Temat: Przeziębienie
Od: Michał <B...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Walczę z przeziębieniem a zależy mi na czasie co by szybko wyzdrowieć.
Dostałem Duomox, 2 dni brania i nic zero efektu, zapomniałem lekarzowi
powiedzieć że z pochodnymi penicyliny u mnie tak bywa. Zauważyłem ostatnio
że lekarze przepisują takie tanie leki a nie najskuteczniejsze. Co można by
dzisiaj dobrego polecić z rodziny nie penicylowych ?? Konkretnie zaziębione
gardło, teraz charczę a nie mówię chociaż 2 dni temu aż tak źle nie był, a
co śmieszne babka (lekarka) pyta mi się co panu przeważnie pomaga ...

2. Data: 2007-03-23 02:07:19

Temat: Re: Przeziębienie
Od: animka <a...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Michał napisał(a):
> [...]
> gardło, teraz charczę a nie mówię chociaż 2 dni temu aż tak źle nie był, a
> co śmieszne babka (lekarka) pyta mi się co panu przeważnie pomaga ...

Ja też biorę już 2 dzień (raz dziennie po 1g)i już jutro nie wezmę.
Pierwszy proszek wczoraj co prawda postawił mnie na nogi ( gorączka
spadła), ale po jakichś 5-7 godzinach następuje u mnie drętwienie ręki
od łokcia do ramienia. Na dodatek zaczyna mi się świąd na nodze nad
kostką, potem zacznie się na drugiej nodze-nawet po nie braniu już tego
leku. Będzie to trwało z miesiąc. Wiem, bp już miałam coś takiego 2 razy
po ampicilinie. Czuję się koszmarnie. Mam chyba jeszcze na dodatek
zapalenie stawu barkowego.

--
animka

3. Data: 2007-03-23 02:10:19

Od: animka <a...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Michał napisał(a):
> [...]
> gardło, teraz charczę a nie mówię chociaż 2 dni temu aż tak źle nie był, a
> co śmieszne babka (lekarka) pyta mi się co panu przeważnie pomaga ...

Jeśli nie możesz brać penicyliny, to może Biseptol, albo coś podobnego.

--
animka

4. Data: 2007-03-23 07:00:34

Od: Michał <B...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

W sumie czego można się spodziewać po leku za 3.20 tylko po co to przepisują
??

5. Data: 2007-03-23 11:49:18

Od: "Pawel W." <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michał napisał(a):
> W sumie czego można się spodziewać po leku za 3.20 tylko po co to przepisują
> ??
Wszystkiego. Bardzo dobry lek. Niestety antybiotyki nie działają na
wirusy, a to one właśnie są najczęstszą przyczyną infekcji górnych i
dolnych dróg oddechowych.
Co do chorób wirusowych to umiemy leczyć lub zaleczać takie choroby
(chodzi o działanie bezpośrednio na wirusa):
- HIV/AIDS
- Półpasiec
- Ospa wietrzna
- Opryszczka
I chyba wszystko. Może są jeszcze jakieś choroby tropikalne wirusowe,
które potrafimy leczyć. Ja nie pamiętam.

Pozdrawiam
Paweł W.

--
SCIO ME NIHIL SCIRE
"I żadne krzyki i płacze nie zdołają nas przekonać, że białe jest białe,

7. Data: 2007-03-23 15:22:38

Od: animka <a...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Michał napisał(a):

> W sumie czego można się spodziewać po leku za 3.20 tylko po co to przepisują
> ??

Powinni wycofać ze sprzedaży.
W aptece na moim osiedlu kosztowalo 3,59 :D

--
animka

6. Data: 2007-03-23 15:22:38

Od: animka <a...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

8. Data: 2007-03-23 18:59:27

Od: "Andrzej Suszczewski" <A...@c...at> szukaj wiadomości tego autora

mnie zawsze pomaga doxycyklina, na wszystkie stany zapalne....tez chyba nie
jest droga, ale skuteczna....trzeba tez brac jakas oslone...ja za czesto nie
biore antybiotykow, staram sie uodparniac, witaminy, echinacea itd....i
chlodny pokoj do spania...bo jak masz gorace kaloryfery to juz twoje
sluzowki nie moga sie bronic...pozdrawiam....

9. Data: 2007-03-24 08:28:03

Od: "MałGosia" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michał napisał
> [...]
> był, a
> co śmieszne babka (lekarka) pyta mi się co panu przeważnie pomaga

Wlasnie wychodze z takiego przeziebienia. Dostalam Azimycin (to sa 3
tabletki dzialajace ponoc przez 5 dni, lek z grupy
"erytromycynowatych"), Fluimucil (na uplynnienie wydzieliny
oskrzelowej i ulatwienie odkrztuszania) i Antido (to taki paracetamol
z codeina). Poprawa na drugi dzien po zazyciu tego wszystkiego. Lecze
sie od srody, obecnie kaszel w ilosci sladowej :)
Zdrowka zycze
Gosia

10. Data: 2007-03-24 12:33:20

Temat: Epilog
Od: Michał <B...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> gardło, teraz charczę a nie mówię chociaż 2 dni temu aż tak źle nie był, a
> co śmieszne babka (lekarka) pyta mi się co panu przeważnie pomaga ...

No i tak jak myślałem, ze zwykłego drapania w gardle zrobiła się choroba
przy której leżę włóżku i nie mogę spać od kataru. Teraz mam Taclar i pewni
jak bym miał coś porządnego przepisane od początku byłbym może już zdrowy

szkodliwosc promieniowania
Ból głowy i paraliż policzka
polskie recepty w innych krajach europy
Ból podniebienia
pilne - angielskie jednostki cholesterolu