HAFT - potrzebny "konwerter" kolorów z Ariadny na Anchor, Madeira, DMC

1. Data: 2001-08-01 07:15:29

Temat: HAFT - potrzebny "konwerter" kolorów z Ariadny na Anchor, Madeira, DMC
Od: "Kayra" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ponieważ mam trochę wzorów do haftów krzyżykowych, gdzie kolory podane są
zwykle w DMC lub Anchor,
a w moim mieście jedyny sensowny sklep z mulinami ( spośród kilku
pasmanterii ) ma jedynie pełną ofertę
kolorystyczną nici Ariadna, poszukuję takiego konwertera.

Ewentualnie mogę udostępnić konwerter Anchor na DMC.

A może ktoś wie, gdzie są dostępne inne muliny ( Anchor, DMC ) w Polsce.
Może jest jakaś sprzedaż wysyłkowa ?

Dzięki z góry za pomoc, Kayra

1. Data: 2001-08-03 14:04:55

Od: "Krystyna" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kayra" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> A może ktoś wie, gdzie są dostępne inne muliny ( Anchor, DMC ) w Polsce.
> Może jest jakaś sprzedaż wysyłkowa ?

Wychodzi pisemko "Kram z robótkami", tam ogłasza się wysyłkowa firma z
Torunia.
Jak masz jakieś jeszcze problemy, pisz na priw. Sama też dużo haftuję, może
coś pomogę.

Krysia
GG 1197748

1. Data: 2001-08-05 23:39:19

Od: "CHANI" <c...@c...org> szukaj wiadomości tego autora

Kayra <k...@p...onet.pl> pisze:
> A może ktoś wie, gdzie są dostępne inne muliny ( Anchor, DMC ) w Polsce.
> Może jest jakaś sprzedaż wysyłkowa ?

Moja siostra zamawiała mulinę na www.gobelinek.com.pl. Nie wiem, jakiej
firmy.
Zapłaciła dużo mniej niż w sklepie.
--
| /^ ) ( /^\ (\ ( ( | Under construction: | ( * * )
| \_ )~( )~( ) \) ) | http://www.chani.org | ((*))

poddasze
Jakiej firmy lodowka
mieszkanie w tbs