HELP - KAPARY

1. Data: 2002-12-21 13:00:42

Temat: Re: HELP - KAPARY [pączki]
Od: "@gi" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł Niezbecki" <t...@p...neostrada.pl> napisał w
wiadomości news:au1o9i$ouv$1@news.tpi.pl...

> ale Ty masz zdaje się owoce kaparów!!

już wiem, że mam owoce tylko nie wiem co z tym zrobić:-(

> szczerze mówiąc, nie wiem, do czego się ich używa (owoców nawet nigdy nie
> jadłem)

w smaku są podobne do pąków tylko te pestki są beznadziejne - chyba je
usunę.

> może zadzwoń do koleżanki (czy to jakaś ujma?)

żadna ujma, ale ona nie będzie wiedziała bo zawsze kupuje kapary bez
ogonków - czyli pąki i takie mi poleciła

@gi

1. Data: 2002-12-21 13:13:50

Od: Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

@gi wrote:
> [...]
|
| już wiem, że mam owoce tylko nie wiem co z tym zrobić:-(

| w smaku są podobne do pąków tylko te pestki są beznadziejne - chyba je

jeśli nie wolisz kupić pąków, to usunięcie pestek z owoców na pewno nie
zaszkodzi

p.

1. Data: 2002-12-21 13:15:17

Temat: Re: HELP - KAPARY
Od: "@gi" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "@gi" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

dzięki za informacje - jeśli ktoś reflektuje na przepis służę pomocą
pozbyłam się tych wstrętnych pestek;-)
@gi

1. Data: 2002-12-21 13:19:57

Od: "@gi" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł Niezbecki" <t...@p...neostrada.pl> napisał w
wiadomości news:au1pdu$1es$1@news.tpi.pl...

> jeśli nie wolisz kupić pąków, to usunięcie pestek z owoców na pewno nie
> zaszkodzi
>
> p.

nie zdążę :-)))
usunęłam pestki, dodałam kapary do sosu a teraz sos czeka na ser
mozzarella:-)
dzięki za pomoc
wesołych świat
@gi

1. Data: 2002-12-21 17:29:56

Od: " panda" <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> dzięki za informacje - jeśli ktoś reflektuje na przepis służę pomocą
> pozbyłam się tych wstrętnych pestek;-)
> @gi

ja poprosze o przepis, jesli mozna
panda

1. Data: 2002-12-22 14:25:17

Od: "@gi" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " panda" <p...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> ja poprosze o przepis, jesli mozna
> panda
>

> ser mozzarella kroisz w plastry, robisz sos - kroisz w kostkę czerwoną
cebulę, czarne oliwki dosyć grubo posiekane, kapary ;-) oczwiście pąki -
czyli małe bez ogonków(mądry człowiek po szkodzie;-) ostra papryka - w
zależności od upodobań stopnia ostrości:-) raczej mało czyli ok. łyżeczki,
utarty ząbek czosnku, łyżka białego octu winnego, oliwa z oliwek - mieszasz
wszystko i odstawiasz na 20 min a następnie nakładasz na plastry mozzarella.
Przepyszna przekąska:-)))
Autor - Agnieszka Kręglicka

1. Data: 2002-12-22 20:13:32

Od: " panda" <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> utarty ząbek czosnku, łyżka białego octu winnego, oliwa z oliwek - mieszasz
> wszystko i odstawiasz na 20 min a następnie nakładasz na plastry

wielkie dzieki za przepisik
w najblizszym czasie go przetestuje
pozdrawiam swiatecznie
panda

1. Data: 2002-12-23 09:22:42

Od: anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

> dzięki za informacje - jeśli ktoś reflektuje na przepis służę pomocą
> pozbyłam się tych wstrętnych pestek;-)
> @gi

o rany ale dlaczego???? te pestki sa fenomelnalne!!! kapar przekrojony
jest niepowtarzalnym widokiem - ciemna zielen z rozowoscia w srodku...w
smaku niemal identyczne jak paczki (ponczki) kwiatkow kapara.
owoce kaparow staly sie u mnie przebojem, zajadamy je z moim mezem jak
oliwki - prosto ze sloika - za ogonek i do buzi, mmmmm....bomba :)
albo do zielonej salaty i winegret....
albo...do czegokolwiek :) bo sa boskie :)
a poza tym polecam polaczenie tunczyka z kaparami, mniam

--
anna
http://mitica.w.interia.pl

1. Data: 2002-12-23 10:38:55

Od: "@gi" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "anna" <a...@r...fm> napisał w wiadomości

> [...]
> albo do zielonej salaty i winegret....
> albo...do czegokolwiek :) bo sa boskie :)
> a poza tym polecam polaczenie tunczyka z kaparami, mniam

hmmm to może ja kupiłam nie za dobre gatunkowo - te pestki były różne -
niektóre dałoby się zjeść, ale niektóre były koloru różowego i bardzo
twarde - chyba niezbyt miłe doznanie smakowe:-) ale i bez pestek przekąska
wyszła super:-)
@gi

1. Data: 2002-12-23 13:51:22

Od: anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

"@gi" wrote:

> [...]
> niektóre dałoby się zjeść, ale niektóre były koloru różowego i bardzo
> twarde - chyba niezbyt miłe doznanie smakowe:-) ale i bez pestek przekąska

ale te pesteczki sa tak malenkie, ze twardosci za bardzo chyba nie
czuc...? rozowiutkie, sliczne...:)))))
odkad przepolowilam pierwszego kapara moje zycie sie zmienilo ;)

--

wieniec imbirowy
Patelnie która do czego
Wykwintna baba