HIV

1. Data: 2001-05-15 10:50:51

Temat: HIV
Od: masa <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie odnośnie testu DUO-HIV, jesli to mozliwe jak on dziala tzn
kiedy i co wykryw a co
nie?.

Pierwszy niepewny kontakt: 7 stycznia
Ogólnie sex w prezerwatywie ale mialem uszkodzone wiązadełko na
członku wiec przy
zdemowaniu prezerwatywy moglem dotkąć tej rany. Po za tym wlaśnie przed
wytryskiem zdjąłem
prezerwatywą żeby wytrysnąć na partnerke na zewnątrz i napewno miale
śluz z pochwy na palcach i
być może dotkąłem tej rany.
23 luty silny ból w karku rozchodzący się na plecy (obudzilem sie rano i
prawie niemoglem ruszać
szyją). Taki to był ból jak bym zerwał sobie mięśnie trwał z miesiąc
(oczywiscie z kazdym dniem był
mniej intensywny) nawet teraz czasami jak sie budze po nocy to mnie
troche boli przez dwa dni
(moze to wynika ze Ľle ułozonej szyi w trakcie spania?).
28 lutego biegunka kilka razy dziennie potem dzień przerwy tzn. 1 marca
nic i 2 marca kilka razy
dzienne.
Potem żadnych objawów.

Drugi niepewny kontakt: 3 marzec
sam stosunek w prezerwatywie natomiast przed stosunkiem byla milosc
farncuska tzn. ja bylem pieszczony przez partnerke ustami az do wytrysku

13 kwietnia: częste siusianie, pieczenie przy oddawaniu moczu, bóle na
wzgórku łonowym nad
penisem rozchodzące się na nogi i trochę dookoła penisa i jąder, przy
tym wypróżnianie się (raz
dziennie), ale bardzo luĽny stolec koloru jasno żółtego, bóle brzucha i
trochę nerek, pocenie się to
wszystko miedzy 6 a 7 tygodniem. Byłem z ty u internisty ona
stwierdziła że to zapałeni układy
moczowego bralem 6 dni antybiotyk Cipropol.
Potem między 7 a 9 tygodniem bóle reumatyczne, pocenie się, powiekszone
z dwoch stron na szyi
jakby tarczyca gólki, pozostaly bule kolo korcza ale juz mnie
intensywne.
Troche bark apetytu (być może wynikający z tych dolegliwości)

Test robiłem: 9 kwietnia

Od 22 lutego do13 kwietnia dostwawlem zastrzyki przeciwalergiczne
szczepionką Pollinex na pyłki
traw. Wiem, że przy szciepinkach przeciw alergii występuja tak zwane
zabyrzenia humoralne
("antygen-przciwciało" wywołujące choroby autoagresywne takie jak
np.reumatyzm. Mój lekarz
alergolog powiedział, że raczej nie powinienem miec takich objawów, bo
prawdą jest to że
wystepują żadko. Wystepują jak dawka byla wyska i to by mogło się
zgadzać chociaz te wysokie
dwaki to były ostatnie 3, wystepują tez jak antygen dostanie się do krwi
albo do mieśni być może
pani która mi robiła ostatni zastrzyk Ľle zrobila mi go i zamiast pod
skóre jak powinno się zrobić do
mięsni lub jakoś tak blisko mięsnia że trochę antygenu dostało się do
niego ale nie wiem teraz nie
jestem wstanie tego sprawdzić) takie jak przy HIV

Zrobiłem ten test po 13 tygodniach od pierwszego niepewnego kontaktu i
jednocześnie po 5
tygodniach od drugiego ryzykownego kontaktu. Wyszedł wynik ujemny. Test
robiłem na Wolskiej
37.
Jak czu?y jest ten test, w którym z przypadków mam 100% gwarancje, że
jestem zdrowy?
Pani jak poszed?em po odbiór wyników powiedziała, ze krew się jeszcze
dobrze nie skrzepła i
wynik nie jest ani dodatni ani
ujemny i kazała przyjść na drugi dzień, czy to niepodejżane?
Czy macie może jakieś zdjęcia gdzie widać tę wysypkę towarzyszącą
objawom zakażenia? Bardzo
mi zależy bo moja partnerka ma wysypkę na plecach od 3 tygodni.
Czy bóle na wzgórku łonowym nad penisem rozchodzice się na nogi i trochę
dookoła penisa i jąder,
przy tym wypróżnianie się (raz dziennie), ale bardzo luĽny stolec koloru
jasno żółtego, bóle brzucha i
trochę nerek, bóle reumatyczne i pocenie się to wszystko miedzy 6 a 8
tygodniem od drugiego
niepewnego kontaktu i 14-16 tydzień od pierwszego
kontaktu. Które z tych objawów mogą być charakterystyczne dla danego
kontaktu.
Bardzo proszę potraktować mnie poważnie o fachową odpowiedz i pomoc.
Z góry dziękuję.
Zaniepokojony.