Henna: co sądzicie?

1. Data: 2004-10-21 18:52:04

Temat: Henna: co sądzicie?
Od: "anja" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Co sądzicie o hennie na rzęsy i brwi? Czy coś widać? JAk to wyglada? Czy jest
to dobre rozwiązanie dla oczu które są uczulone na prawie wszystkie tusze na
świecie???
pozdr
Anja

1. Data: 2004-10-21 20:08:59

Temat: Re: Henna: co sądzicie?
Od: "Monika" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "anja" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Co sądzicie o hennie na rzęsy i brwi? Czy coś widać? JAk to wyglada?

Dobrze zrobiona (czytaj: naturalnie wyglądająca) daje bardzo ładne efekty,
źle - koszmarne. Także warto by się oddać w ręce doświadczonej kosmetyczki.

Czy jest
> to dobre rozwiązanie dla oczu które są uczulone na prawie wszystkie tusze
na
> świecie???

Według mnie nie. Henna działa dość intensywnie - zwłaszcza położona na rzęsy
okrutnie potrafi szczypać. Więc raczej nie jest to delikatny specyfik. Mnie
przy robieniu henny na rzęsach łzy lecą ciurkiem. A na nic nie jestem
uczulona, przynajmniej nic mi na ten temat nie wiadomo ;-))

pzdr, Micha

1. Data: 2004-10-21 20:25:38

Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przy robieniu henny na rzęsach łzy lecą ciurkiem. A na nic nie jestem
> uczulona, przynajmniej nic mi na ten temat nie wiadomo ;-))

Dzięki:)
Anja

1. Data: 2004-10-21 20:53:18

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

anja wrote:
> Co sądzicie o hennie na rzęsy i brwi? Czy coś widać? JAk to
> wyglada?

Musi być widać, bo inaczej by się tego nie robiło. ;-) Osobiście podoba mi
się henna tylko na rzęsach. Na brwiach uważam, że wygląda to sztucznie i
może postarzyć młodą osobę. Kiedyś widziałam piętnastolatkę z czarną henną
na brwiach, która wyglądała dosłownie na trzydzieści lat. Natomiast na
rzęsach to wygląda bardzo naturalnie i ciekawie. Chociaż polecałabym to
osobom z jasnymi rzęsami, bo u innych chyba nie ma sensu.

> Czy jest to dobre rozwiązanie dla oczu które są uczulone na
> prawie wszystkie tusze na świecie???
> pozdr
> Anja

Może nie być dobre, ale nie wiem na pewno. Tak tylko przypuszczam, skoro
wszystkie tusze powodują uczulenia.

Ligeia

--
"Wielkie prawdy rodzą się z herezji."

George Bidwell
"Henryk VIII. Rubaszny Król Hal"

1. Data: 2004-10-21 20:55:39

Od: mips <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika napisał/a w news:cl950s$nmi$1@news.dialog.net.pl:

> Mnie
> przy robieniu henny na rzęsach łzy lecą ciurkiem. A na nic nie
> jestem uczulona, przynajmniej nic mi na ten temat nie wiadomo

Ja jestem alergiczką, a przy hennie na rzęsy nic mi nie dolega. Może
dlatego, że robię granatową czerń, która podobno jest łagodna.

mips

--
Zofia Rakowska

"Juz pod pierwszym linkiem widac, ze jestes wstretnym
zlosliwym mikroprocesorem!" (c) ISIA pru,13-06-2004r.

1. Data: 2004-10-25 19:14:11

Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> osobom z jasnymi rzęsami, bo u innych chyba nie ma sensu.

> Może nie być dobre, ale nie wiem na pewno. Tak tylko przypuszczam, skoro

hej:)
Własnie wróciłam od kosmetyczki, zrobila mi hennę na rzęsy, nie dostałam na
szczęście zadnego uczulenia, rzęsy wyglądają naprawdę fajnie i oczy od razu
wydają sie zalotniejsze:)
pozdrawiam i jednak polecam!!!
Anja

strawberrynet - o co chodzi?
[OT - ale obiecane, więc dotrzymuję słowa] + rzeczy, o których na tej grupie było gęsto i często - długaśne
złote nici
TVN Style + p. Hania od biustonoszy :)
makijaż permanentny