ktory wybrac?[AVON]

1. Data: 2004-10-21 19:50:04

Temat: ktory wybrac?[AVON]
Od: "teia^^" <t...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

hey!
ktory balsam lepiej wybrac:
zapachowe z senses czy moze ten z dodatkiem owsa??
zalezy mi oczywiscie na dobrym nawilzeniu,ladnym zapachu i szybkosci
wchlaniania.
pozdrawiam:)
teia

1. Data: 2004-10-21 20:50:36

Temat: Re: ktory wybrac?[AVON]
Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

teia^^ wrote:
> [...]
> zapachowe z senses czy moze ten z dodatkiem owsa??
> zalezy mi oczywiscie na dobrym nawilzeniu,ladnym zapachu i szybkosci

To zależy, jakie zapachy preferujesz. Wydaje mi się, że seria Senses oferuje
lepsze jakościowo balsamy, ale wszystko pozostaje kwestią gustu.

Ligeia

--
"Wielkie prawdy rodzą się z herezji."

George Bidwell
"Henryk VIII. Rubaszny Król Hal"

1. Data: 2004-10-22 11:56:03

Od: "Marta " <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

teia^^ <t...@N...pl> napisał(a):

> hey!
> ktory balsam lepiej wybrac:
> zapachowe z senses czy moze ten z dodatkiem owsa??
> zalezy mi oczywiscie na dobrym nawilzeniu,ladnym zapachu i szybkosci
> wchlaniania.
> pozdrawiam:)
> teia
>
> jezeli chodzi o dobre nawilzenie i szybkosci wchlaniania to napewno balsam
z dodatkiem owsa dlatego ze ten balsam jest przeznaczony to przesuszonej
skory. jezeli chodzi o balsam z serii senses -ladnie pachnie i tez nawilza
(ja osobiscie uzywam mandraynkowego), natomiast moja mama ktora ma
przesuszona skore uzywa z owsa.Wybor nalezy do ciebie ,jezeli masz skore
przesuszona poradzila bym ci abys wybrala balsam z owsa.

1. Data: 2004-10-22 17:42:20

Od: "Edit" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "teia^^" <t...@N...pl> napisał w wiadomości
> ktory balsam lepiej wybrac:
> zapachowe z senses czy moze ten z dodatkiem owsa??
> zalezy mi oczywiscie na dobrym nawilzeniu,ladnym zapachu i szybkosci
> wchlaniania.

Jeśli potrzebujesz supernawilżenia to moim zdaniem powinnaś wziąć Skin So
Soft. Pachnie może intensywnie - mnie osobiście ten zapach drażni - ale
nawilża bosko.
O! Albo jeszcze lepiej oliwkowy krem do ciała ze śródziemnomorskiej Planet
SPA. Niestety trochę droższy. Ale za to wydajny!

Pozdrowienia
E.

1. Data: 2004-10-23 07:56:41

Od: "Mariolkka" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeśli potrzebujesz supernawilżenia to moim zdaniem powinnaś wziąć Skin So
> Soft.
> nawilża bosko.

Potwierdzam, jest po prostu super, i jest bardzo wydajny :))

Mariolkka

1. Data: 2004-10-23 10:59:20

Od: "teia^^" <t...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mariolkka" <k...@v...pl> napisał w wiadomości

So

> Potwierdzam, jest po prostu super, i jest bardzo wydajny :))

moze i tak ale po prostu nie wyrabiam z tym zapachem-jest obrzydliwy!
choc moze i dobrze nawilza juz nigdy sie nim nie posmaruje!
niestety:(
^^wszystkie prawa zastrzelone^^

1. Data: 2004-10-29 07:13:33

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

teia^^ wrote:

> moze i tak ale po prostu nie wyrabiam z tym zapachem-jest obrzydliwy!
> choc moze i dobrze nawilza juz nigdy sie nim nie posmaruje!
> niestety:(

Ja kiedys zamowilam peeling pod prysznic z tej serii (nawet nie wiem, czy
jest jeszcze w ofercie).
Jak to dobrze, ze tak szybko sie skonczyl...

Krusz.
--
Kruszyzna
"Primum non stresere..."

1. Data: 2004-10-29 09:42:31

Od: "justa" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

teia^^ <t...@N...pl> napisał(a):
> moze i tak ale po prostu nie wyrabiam z tym zapachem-jest obrzydliwy!
> choc moze i dobrze nawilza juz nigdy sie nim nie posmaruje!
> niestety:(

a ja uwielbiam ten kwiatowy, słodki zapach i całą serię SSS :)

1. Data: 2004-10-30 20:29:36

Od: "Karol Janowski" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "justa" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

> a ja uwielbiam ten kwiatowy, słodki zapach i całą serię SSS :)

http://www.gazeta.pl/usenet/

Henna: co sądzicie?
strawberrynet - o co chodzi?
[OT - ale obiecane, więc dotrzymuję słowa] + rzeczy, o których na tej grupie było gęsto i często - długaśne
złote nici
TVN Style + p. Hania od biustonoszy :)