Henna - jak często?

1. Data: 2004-07-28 19:32:38

Temat: Henna - jak często?
Od: "Tati" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

No właśnie - jak często powinno się powtarzać zabieg farbowania henną brwi i
rzęs, tzn. konkretnie ile utrzymuje się efekt?

1. Data: 2004-07-29 07:18:45

Temat: Re: Henna - jak często?
Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tati wrote:

> No właśnie - jak często powinno się powtarzać zabieg farbowania henną brwi i
> rzęs, tzn. konkretnie ile utrzymuje się efekt?

Mnie wystarcza co trzy tygodnie.

choć nie będzie to pewnie myśl złota:
Najpiękniejszą muzyką przed snem

1. Data: 2004-07-29 15:11:03

Od: "iska" <i...@s...zbedne.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krystyna Chiger" <k...@p...pl> wrote in message

> Mnie wystarcza co trzy tygodnie.

Zalezy jeszcze od pozostalych kosmetykow. Jak ustalilysmy na grupie,
tluszcze zmywaja (rozpuszczaja) henne - dla tego ja np odstawilam
dwufazowy (z olejkiem) plyn do demakijazu oczu.

Pozdrawiam
iska

Niebanalne uslugi fotograficzne
bluzgacz- jak to cholerstwo zablokować?