Wrastanie włosków - dramat

1. Data: 2004-07-29 08:41:37

Temat: Wrastanie włosków - dramat
Od: "Czarnulka" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

po dłuższym czasie byle jakiego golenia nóg, wczoraj chciałam się przeprosić
z moim depilatorem. Rozstałam się z nim z powodu wrastania włosków, ale
naczytana teorii grupowej byłam zaopatrzona w papier ścierny (w postaci
peelingu i ostrej gąbki), krem po depilacji, radośnie zabrałam się do
dzieła, zagryzłam zęby (nic, że boli), gdy dostrzegłam - cztery wrośnięte
włoski. Nie krostki, które można wydłubać pęsetką, ale rosnące sobie pod
skórą, wcale nie krótkie.
Co można z nimi zrobić? Kosmetyczka, czy od razu lekarz? A może one wcale
nie zaszkodzą moim nogom i poza moim psychicznym marnym samopoczuciem, nie
przemienią się w podskórną dżunglę (przeniesioną znad skóry)?
Co czynić?

Czarnulka

1. Data: 2004-07-29 09:22:08

Temat: Re: Wrastanie włosków - dramat
Od: "fajna laska" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Czarnulka" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> nie zaszkodzą moim nogom i poza moim psychicznym marnym samopoczuciem, nie
> przemienią się w podskórną dżunglę (przeniesioną znad skóry)?

mam podobny problem :) zaopatrzylam sie w aptece w cienka igle lekarska,
taka od strzykawki i delikatnie wyciagam te wrosniete wloski spod skory:)
Jesli nie wierzysz we wlasne umiejetnosci to idz do kosmetyczki, zrobi to
fachowo. Raz mialam takiego "wlosa rekordziste" co rosnac pod skora osiagnal
prawie 4 cm :)) oczywiscie i igle i skore nalezy potraktowac wczesniej np.
spirytusem :)

--
Za uwagę dziękuje
fajna laska

1. Data: 2004-07-29 09:38:11

Od: "Czarnulka" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

"fajna laska"

> [...]
osiagnal
> prawie 4 cm :)) oczywiscie i igle i skore nalezy potraktowac wczesniej np.

Tego już próbowałam - zalałam krwią pół łazienki :)
Są jakoś strasznie głęboko :-(

Czarnulka

1. Data: 2004-07-29 12:45:30

Od: Mo <l...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ktoś (Czarnulka, a któżby!) wyklepał:
> "fajna laska"

> osiagnal

> Tego już próbowałam - zalałam krwią pół łazienki :)
> Są jakoś strasznie głęboko :-(

Myślę, że nie ma się czym przejmować. Też mam parę takich, one potem
zwyczajnie wychodzą na wierzch, wraz ze zmieniającym się naskórkiem...

M.

Gdyż rodzaj ludzki w swej niedoli rozporządza jedną naprawdę skuteczną
bronią [...] Nic nie może się przeciwstawić *napadowi śmiechu* (Mark Twain)

1. Data: 2004-07-30 08:35:49

Od: "Czarnulka" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mo"

> Myślę, że nie ma się czym przejmować. Też mam parę takich, one potem
> zwyczajnie wychodzą na wierzch, wraz ze zmieniającym się naskórkiem...

Trochę mnie uspokoiłyście :)
Poobserwuję dranie, ponacieram gąbką do celulitu i zobaczę, czy wyjdą, czy
spotkają się z kosmetyczką.

Czarnulka

1. Data: 2004-07-31 07:46:48

Od: "Carol" <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kosmetyczka, czy od razu lekarz?

pogotowie :-)
A tak na poważnie, jeśli po prostu sobie rosną to olej je i tyle. Jeśli
zacznie się robić krostka, jakiś stan zapalny to należy je usunąć tak, jak
to się robi z drzazgą (igła, penseta). Myślę, że do takiego zabiegu nie
potrzeba fachowca, na prawdę.

pozdrówka
Karolina

1. Data: 2004-07-31 10:11:40

Od: "Nick(i)" <a@.spl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-07-29 10:41, Użytkownik Czarnulka napisał:

> [...]
> nie zaszkodzą moim nogom i poza moim psychicznym marnym samopoczuciem, nie
> przemienią się w podskórną dżunglę (przeniesioną znad skóry)?

tak mi sie tez robilo i jest na to prosta metoda, czesto, nawet
codzinnie pilingowac nozki, smarowac balsamem ktory dobrze nawilizy i
zmiekczy skorke i pomaga :)

i to wszytsko
pozdr

1. Data: 2004-08-03 08:15:55

Temat: Re: Wrastanie włosków - wnioski końcowe
Od: "Czarnulka" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nick(i)"

> tak mi sie tez robilo i jest na to prosta metoda, czesto, nawet
> codzinnie pilingowac nozki, smarowac balsamem ktory dobrze nawilizy i
> zmiekczy skorke i pomaga :)

Spróbowałam jednego pozbyć się sama - uszę teraz poczekać, żeby mi się ranka
zagoiła, ale na pewno nie spróbuję więcej samodzielnie przeprowadzić takiej
operacji na własnej nodze.
Natomiast nawilżam, zdrapuję skórkę i nawet jeśli włoskom to nie pomaga
wydostać się na powierzchnię, to przynajmniej nóżki mam jak jedwab i mniej
odczuwam obecność tych wrostów :)
Bardzo dziękuję za wszelkie porady.

Czarnulka

Henna - jak często?