Herbaciarnia

1. Data: 2002-11-21 18:59:31

Temat: Herbaciarnia
Od: "Kianit / D.C." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie kochani :)

Proponuję dysputę o tych królestwach złocistego napoju.
Macie swoje ulubione? Jakie są? Co w nich lubicie najbardziej? Jaki sposób
celebrowania herbaty cenicie sobie najbardziej? Co sprawia że akurat tam
wpadacie z przyjaciółmi? Czy wolicie złoty napój z eleganckich szklanek czy
z fajansowych kubków bez kompletu? Jakie widzieliście ciekawe połączenia
herbaciarni z inną funkcją?
I druga strona medalu: czego nie lubicie, co Waszym zdaniem psuje urok tych
kafejek?
Myślę, że temat ciekawy i aromatyczny, podejmiecie go?
Pozdrawiam znad półlitrowej filiżanki pełnej po brzegi pysznego Cejlonu...
Kianit.

1. Data: 2002-11-21 21:54:27

Temat: Odp: Herbaciarnia
Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio najczęściej i najchętniej pijam Rooibos - czerwoną, pachnącą
miodem.

> Pozdrawiam znad półlitrowej filiżanki pełnej po brzegi pysznego
Cejlonu...

A ja pozdrawiam dla odmiany znad ćwiarteczki herbatki z sokiem z
czarnego bzu babcinej roboty.
Na kubku dla niepoznaki napisano Coffee.

pozdrawiam

cherokee doleczająca infekcję

1. Data: 2002-11-21 21:58:53

Temat: Re: Herbaciarnia
Od: "Fantom" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Myślę, że temat ciekawy i aromatyczny, podejmiecie go?
> Pozdrawiam znad półlitrowej filiżanki pełnej po brzegi pysznego Cejlonu...

O , dobrze że ktoś poruszył ten temat . Czy to prawda że w Warszawie są
specjalne kawiarnio-herbaciarnie gdzie można przyjść jak do baru i napić się
herbaty ?? Wiem że to pytanie może wydawać sie glupie ale ja jeszcze nie
mialem z tym stycznosci a slyszalem o czyms takim z opowiadan . U mnie w
miescie sa tylko sklepy - herbaciarnie , gdzie mozna zrobic zakupy a nie
posiedziec i popic herbe ...

1. Data: 2002-11-21 22:20:23

Od: "Fantom" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ostatnio najczęściej i najchętniej pijam Rooibos - czerwoną, pachnącą
> miodem.

U mnie pijany jest najczesciej rooibos imperial - rooibos z dodatkami
kwiatow i jakichs jeszcze przypraw . Jest naprawde pyszny . Lubie tez
rooibosa gozdzikowego , a zwykly najlepiej mi smakuje kiedy wrzuce don
troche cynamonu w korze i poslodze miodem

1. Data: 2002-11-22 01:16:17

Od: "PEPE" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kianit / D.C." <r...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witajcie kochani :)
>
> Proponuję dysputę o tych królestwach złocistego napoju.
> Macie swoje ulubione?

witam!
moim jest moja kuchnia...
w szafce rząd pojemniczków, w nich torebki z herbatą...
na każdej torebce napis "Sencha..."
jest ich kilkanaście...
* w zależności od nastroju celebruję ceremoniał mieszania cynamonowej z
sakurą, sakury z ananasową, ananasowej z sandałową, sandałowej z
melonową...itd...itp...
proporcje różne - czasem dodaję korzennej, lub meksykańskiej...ładnie się
"ściele" ich kolor na dnie dzbanka...
woda oczywiście przefiltrowana!!! ( w herbaciarniach/knajpach zawsze czuję
kran...)
kubek ceramiczny...troszkę obłupany na brzeżku...
zapach wyprzedza smak...
a potem...?
potem to już każdy (?) wie o czym mowię...
pozdro
pp

1. Data: 2002-11-22 01:22:15

Od: "PEPE" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PEPE" <p...@p...fm> napisał w wiadomości

> na każdej torebce napis "Sencha..."
##
> proporcje różne - czasem dodaję korzennej, lub meksykańskiej...

oczywiście - korzenna i meksykańska to nie "sencha"...
tak się poprawiłem, żeby się nikt nie czepiał...
pp

1. Data: 2002-11-22 06:50:14

Od: "Kianit / D.C." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik PEPE <p...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ark0m4$rsa$...@s...vpn.rmf...

> [...]
> ##
>
> oczywiście - korzenna i meksykańska to nie "sencha"...
> tak się poprawiłem, żeby się nikt nie czepiał...

:)
K.

1. Data: 2002-11-22 06:58:34

Od: "Kianit / D.C." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Cherokee gd <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:arjkmk$jgc$...@a...dialog.net.pl...
> [...]
>
> A ja pozdrawiam dla odmiany znad ćwiarteczki herbatki z sokiem z
> czarnego bzu babcinej roboty.
> Na kubku dla niepoznaki napisano Coffee.

Koniecznie wyłudź od Babci przepis. Będziesz mieć za to u mnie kubek pysznej
Rooibos z ciastem jagodowym :)
Pozdrawiam znad porannej kwiatowej mieszanki Darjeeling

1. Data: 2002-11-22 07:00:23

Od: "Kianit / D.C." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Fantom <r...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:arjlua$303$...@n...tpi.pl...

> [...]
> rooibosa gozdzikowego , a zwykly najlepiej mi smakuje kiedy wrzuce don
> troche cynamonu w korze i poslodze miodem

o o o... ciekawy przepis. K.

1. Data: 2002-11-22 07:35:39

Od: "Kuleczka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ostatnio najczęściej i najchętniej pijam Rooibos - czerwoną, pachnącą
> miodem.

Mnie tez smakuje Rooibos, ale wkurzaja mnie te drobne "igielki", ktore w
niej plywaja. Trzeba by to przez filtr do kawy parzyc, a jak na moj gust to
troche psuje jej smak. Macie jakies inne sposoby, czy pijecie z fusami?

A poza tym uwielbiam przerozne herbatki :) Do moich najulubienszych nalezy
poziomkowa (czarna) ze Swiata Herbat, a od jakiegos czasu takze Zimowe
Marzenie z Dimmers House.

--
Magda (Katowice)
k...@p...onet.pl