Herbata imbirowa

1. Data: 2000-05-20 16:02:37

Temat: Herbata imbirowa
Od: "mRqS" <m...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć

Pytanko jak w temacie:
Czy ktoś ma przepis na herbatę imbirową?
Miałem kiedyś ten przepis w książce bodajże "Smak tropików - kuchnie
pacyfiku" ale ktoś ją ode mnie pożyczył i nie oddał.

z góry bardzo dzięki

mRqS

1. Data: 2000-05-21 03:40:28

Temat: Re: Herbata imbirowa
Od: e...@a...com (Evajp) szukaj wiadomości tego autora

>Pytanko jak w temacie:
>Czy ktoś ma przepis na herbatę imbirową?

Nie mam przepisow na herbate imbirowa bo zwykle wierze, ze najlepiej kupic
sobie gotowe herbatki i degustowac sie tym co ktos tam "wymieszal". Natomiast
polecam cukierki imbirowe, ktore sa takie troche gumiaste. Trzeba przywyknac
do ich smaku, ale jak raz zasmakujesz, reka sama pcha sie po nastepnego
cukierka. Aha, cukierki do kupienia w chinskich sklepikach.

<eva>
http://hometown.aol.com/evajp/index.html

Kardamon
Czy Robert Makłowicz ma swoją stronę ?