gotowanie na ekranie

1. Data: 2000-05-19 20:52:58

Temat: gotowanie na ekranie
Od: "Krzysztof" <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Prosze o podajcie w miare kompletnego spisu programow na tematy kulinarne w
TV.
A mozeby tak stworzyc maly ranking ?
Krzys

1. Data: 2000-05-20 09:52:42

Temat: Re: gotowanie na ekranie
Od: "Darek" <p...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krzysztof <k...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:KQhV4.6457$z...@n...tpnet.pl...

> [...]
> A mozeby tak stworzyc maly ranking ?
> Krzys
>
> Kup piatkowa lub sobotnia gazeta z pr TV na caly tydzien, przeczytaj,
podkreśl, wytnij ! Pozdro Darek

1. Data: 2000-05-21 20:14:33

Temat: Odp: gotowanie na ekranie
Od: "kianit" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krzysztof <k...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:KQhV4.6457$z...@n...tpnet.pl...
tematy kulinarne w
> TV.
> A mozeby tak stworzyc maly ranking ?
> Krzys

to moze byc niezly pomysl, ja na poczatek zglaszam kandydature "nie umiem
gotowac, nie bede gotowac" (won't cook, can't cook) na wizji1,pn.-pt. 10.00,
lub u mnie na sesjach wideo :) , mozna sie posmiac, a i jakis przepis
podwedzic... macie pewnosc, ze przygotowanie to pol godziny. tylko nie
trafcie na prowadzaca kobiete, bo dobra kucharka to ona moze i jest, ale ma
straasznie wymuszone poczucie humoru :(
"druga to smaki swiata" na polsacie2, bodajze w czwartki o 22.30.
nz inne trafiam niestety sporadycznie, ale sprawdze, bo na trawel tez jest
jakis taki jeden fajny.

1. Data: 2000-05-22 12:32:35

Od: Marcin S <m...@e...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof <k...@k...net.pl> wrote:

> Prosze o podajcie w miare kompletnego spisu programow na tematy kulinarne w
> TV.

O programach R. Maklowicza sporo juz osob wspominalo przy roznych okazjach
(calkowicie zreszta zasluzenie). Ale dla porzadku: niedziela, TVP2, 10.50.

Poza tym - WOT (moze inne regionalne tez?) - 'Tradycje kulinarne Europy'
(czy cus w podobie ;) - niedziela, ok. 9.50 (ostatnio 9.30?).

Jest jeszcze jakis program z Krzysztofem Kowalewskim, w sobote lub
niedziele po poludniu - nie pamietam dokladnie.

Jakis czas temu pytalem o programy Keitha Floyda - podobno na jakims to leci
(moze na Travel?).

Ostatnio pokazywali (powtorke) programu 'Podroze kulinarne po Francji' na TV
regionalcych. Moze znowu powtorza?

Marcin

1. Data: 2000-05-23 07:38:31

Temat: Re: Odp: gotowanie na ekranie
Od: P...@e...pw.edu.pl (Wilczyca) szukaj wiadomości tego autora

kianit wrote:

> [...]
> "druga to smaki swiata" na polsacie2, bodajze w czwartki o 22.30.
> nz inne trafiam niestety sporadycznie, ale sprawdze, bo na trawel tez jest

A ja zglaszam Ready, Steady, Cook! na BBC Prime. Fantastyczny programik - dwoch
kucharzy i dwie osoby z publicznosci z roznymi, czasem dziwnie dobranymi
skladniki jedzonka. Kucharze maja 20 minut, aby wraz z tymi dwoma osobami,
wyczarowac z tego cos pysznego :)

B.

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-rec-kuchnia
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-rec-kuchnia/

1. Data: 2000-05-23 08:32:44

Od: Jaroslaw Wisniewski <j...@a...cc.uni.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin S <m...@e...pw.edu.pl> wrote:
> [...]

Jest fajny programik na RAI UNO ("... fattoria")w dni powszednie
(ale chyba nie wszystkie) o 11:30. Piekne rzeczy tam robia, bo niestety
tego smaku i zapachu TV nie przekazuje. Nawet troche rozumiem po wlosku:
parmezano reggiano, basilio itp :)
Cze !!!
Jarek Wisniewski mail me at: j...@c...uni.torun.pl
j...@p...com

1. Data: 2000-05-23 22:29:34

Od: "Gosia Kalinowska" <k...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marcin S <m...@e...pw.edu.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8gb9d3$rgj$...@s...icm.edu.pl...
> Jakis czas temu pytalem o programy Keitha Floyda - podobno na jakims to
leci
> (moze na Travel?).

A i owszem.Floyd leci na Travel w niedziele o 23, powtórka w poniedziałek o
13.
Gośka

1. Data: 2000-05-25 15:17:39

Temat: Odp: Odp: gotowanie na ekranie
Od: "kianit" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> skladniki jedzonka. Kucharze maja 20 minut, aby wraz z tymi dwoma osobami,

ale mam u ciebie dlug... juz dawno szukalam tego programiku, bo zmienilam
satelite i zapomnialam gdzie to bylo :) bardzo czesto jest tam wlasnie
wspomniana przeze mnie pani, ale tam pasuje o niebo bardziej :))) podrzuc z
laski swojej jeszcze dzien i godzine...
z gory dziekuje.
aha, kandydature popieram w 100%.

Ciasto z rabarbarem