Herbatka Gonseen

21. Data: 2002-07-18 23:52:38

Temat: Re: Herbatka Gonseen
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:ah6j6k$3kd$1@news.onet.pl...

> Tak mniej więcej. Chodzi o to, by dojrzałość płciowa nie wyprzedzała
> dojrzałości układu nerwowego, a ścislej, aby wszystkie układy dojrzewały
> stopniowo, czyli aby dochodziły do pełnej dojrzałości jednocześnie, ale
> w o wiele późniejszym wieku, niż to się dzieje obecnie, ponieważ ukł.
> nerwowy potrzebuje do swej prawidłowej budowy i rozwoju bardzo dużo czasu. A
> dochodzi już do tego, że okres dojrzewania zaczyna pojawiać się już u dzieci
> przedszkolnych!

chocby nie wiem, co system rozrodczy dojrzeje wczesniej
niz madrosc u mlodziezy, bo zupelnie nie wiem jaki wplyw
widzisz na uklad nerwowy?? jakos nie widze zwiazku miedzy
brakiem doswiadczenia zyciowego i madrosci zyciowej a ukladem
nerwowym.
iwon(K)a

22. Data: 2002-07-19 09:44:44

Od: "GosiaH" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna*Opty* wrote:

napisał
grubo

> [...]
> pozbawione tłuszczu), a na drugie: np. wątróbka, żeberka, czy kotlet
> schabowy w panierce z żółtek i dobrze nasączony tłuszczem ze
> smażenia, czy kotlet z karkówki, albo kotlety mielone z boczku i
> wołowiny... : ) (?- nie, nie boję się prionów, uważam, że bardziej
> należy się bać miażdżycy, nowotworów i... cukru, bo te zbierają
> ogromne żniwo). Do tego klasyczny dodatek małej porcji ziemniaków
> nasączonych masłem, czy smalcem ze smażenia mięsa, jeśli nie ma sosu
> i porcja typowych poskich warzyw (kapusta, ogórki, marchewka z
> groszkiem, buraczki, brukselka, fasolka, czy jakaś surówka).

Wiesz co Krystyna, ja tam nie potępiam DO do czasu akrutnej agitacji
na mnie (tak jak ŚJ dokąd mnie nie napastują to mogę z nimi
współistnieć), ale porównuję to co napisałaś o przykładowym jedzeniu z
tym co ja lubię i podziwiam Cię za te tony smalcu (to takie słowo
zastępcze za tłuszczyk pod każdą postacią). A _naprawdę_ tego nie
cierpię.

--
Pozdrawiam z Krakowa
GosiaH

23. Data: 2002-07-19 11:17:08

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> widzisz na uklad nerwowy?? jakos nie widze zwiazku miedzy
> brakiem doswiadczenia zyciowego i madrosci zyciowej a ukladem

Może sama poczytasz:

http://www.optymalni.org/wyszukiwarka.php?akcja=poka
z&numer=16

Krystyna

24. Data: 2002-07-19 12:46:19

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może sama poczytasz:
>
> http://www.optymalni.org/wyszukiwarka.php?akcja=poka
z&numer=16

skonczylam czytac kiedy dotaralam do tego iz krotszy
rdzen kregowy od kregoslupa jest dowodem na degenaracje czlowieka.
rany Krystyno przeraza mnie, ze ludzie tak latwo wierza we wszystko
co tylko gdzies na stronie ma slowo "optymalni".
szkoda mi czasu na te bzdury.
EOT
iwon(k)a

25. Data: 2002-07-20 13:16:53

Od: Beerman <b...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 18 Jul 2002 11:00:39 +0200, uzytkownik "IwonaS"
<z...@z...pl> znuzony oparl sie o klawiature i wyszlo z
tego co nastepuje:

>A białka człowiekowi potrzebne jest kilka gramów dziennie.

No jasne. Jesli mowa o szczuplej sylwetce, w ktorej skora wisi na
kosciach a nie na miesniach.

Chyba chodzi o rzezbe, czyli szczupla sylwetke z minimalna iloscia
tluszczu i odpowiednia masz miesniowa.

.

_______ b...@d...com.pl ______ ___ _GG:235429___ICQ:37186302_
\____ http://www.divx.com.pl ____/ / _ )___ ___ ___,__ _ ___ ___\
\_____ WIRELESS SOLUTIONS _____/ / _ / -_) -_) __/ ' \/ _ `/ _ \\
\__ http://wap.divx.com.pl __/ /____/\__/\__/_/ /_/_/_/\_,_/_//_/_\

26. Data: 2002-07-21 14:08:45

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:ah8sna$b5a$1@news.onet.pl...

> [...]
> rany Krystyno przeraza mnie, ze ludzie tak latwo wierza we wszystko
> co tylko gdzies na stronie ma slowo "optymalni".

Może rzeczywiście dyskusja ta nie ma sensu...
Interesuje mnie jednak jak wygląda sprawa długości kręgosłupów i rdzeniów
kręgowych u zwierząt. Może znacie jakieś linki, gdzie można to zobaczyć i o
tym przeczytać?
Podejrzewam, że tzw. "koński ogon" wiązki nerwów wychodzących z kręgosłupa
człowieka współczesnego, to tylko nasze ludzkie "osiągnięcie cywilizacyjne"
;)
A może się mylę...?

Krystyna

27. Data: 2002-07-22 22:12:38

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> skonczylam czytac kiedy dotaralam do tego iz krotszy
> rdzen kregowy od kregoslupa jest dowodem na degenaracje czlowieka.

Sugerujesz, że tak nie jest. Ciąży na Tobie teraz konieczność
przeprowadzenia dowodu na tą tezę. Chciałbym zobaczyć jakieś argumenty z
Twojej strony, które by dowodziły, że masz większą wiedzę od Kwaśniewskiego,
że przeanalizowałaś więcej materiałów na ten temat.

> rany Krystyno przeraza mnie, ze ludzie tak latwo wierza we wszystko
> co tylko gdzies na stronie ma slowo "optymalni".
> szkoda mi czasu na te bzdury.

Chciałbym również dowiedzieć się dlaczego Tobie to przeszkodziło przeczytać
tekst, a nie przeszkadza lekarzom optymalnym, wśród których są też doktorzy
nauk medycznych.

Pozdrawiam
Leszek

mazindol-co wiecie?