Historyjka

1. Data: 2002-04-18 12:10:04

Temat: Historyjka
Od: "Koranja.." <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Niedawno byly glosy, zeby przyslac jeszcze jakas historyjke de Mello. No
wiec przetrzasnelam swoje zbiory i wygrzebalam z nich jeszcze jedna. :) Ale
wiecej de Mello juz chyba nie mam...

Ale za to mam inne. :))

_Nie zmieniaj sie_

Przez cale lata bylem neurotykiem.
Typem zgorzknialym, przygnebionym i egoista.
Wszyscy ciagle mi mowili, zebym sie zmienil.
I nie przestawali przypominac mi, jak bardzo bylem neurotykiem.
A ja sie obrazalem, choc zgadzalem sie z nimi.
I chcialem sie zmienic,
ale nie potrafilem, mimo wielu wysilkom.
Najgorsze bylo to, ze moj najlepszy przyjaciel
nie przestawal wypominac mi neurotycznego stanu,
w ktorym trwalem.
I rozwniez podkreslal koniecznosc zmiany.
Takze sie z nim zgadzalem i nie moglem sie na niego obrazac.
Ale skutek byl taki,
ze czulem sie bezsilny i jakby skrepowany.
Az pewnego dnia przyjaciel powiedzial mi:
- Nie zmieniaj sie. Badz jaki jestes.
Tak naprawde to niewazne, czy sie zmienisz, czy nie.
Kocham cie, jakim jestes, i nie moge przestac cie kochac.

Te slowa zabrzmialy w mych uszach jak muzyka:
"Nie zmieniaj sie. Nie zmieniaj sie. Nie zmieniaj sie...
Kocham cie.."
Wtedy sie uspokoilem. I poczulem, ze zyje.
I, co za cud, zmienilem sie.

:) Pozdrawiam cieplutko...
ania

1. Data: 2002-04-18 20:18:55

Temat: Re: Historyjka
Od: <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

[ciah]

> _Nie zmieniaj sie_

[ciah]
> Te slowa zabrzmialy w mych uszach jak muzyka:
> "Nie zmieniaj sie. Nie zmieniaj sie. Nie zmieniaj sie...
> Kocham cie.."
> Wtedy sie uspokoilem. I poczulem, ze zyje.
> I, co za cud, zmienilem sie.

Masz racje.
Po prostu masz racje.
I juz. Nic na to nie poradzisz, ale po prostu masz racje.
I to jest wlasnie piękne.

pozdrawiam Was wszystkich
Maciek D.

nasza tożsamosc w Internecie
nieodwzajemniona miłość
psychologia wiary
zastępcza służba wojskowa w gospodarstwach
O żywocie talentów ....