Hmm..

21. Data: 2002-04-26 09:59:15

Temat: Re: Hmm..
Od: "Monika Gibes" <i...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Gosia Zaleska-Gajc <z...@h...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@h...pl...
> To cos jak ja :-). Nie cierpię prasować. Dlatego skutecznie od początku
> małżenstwa "wymieniam" ciuchy meżą na te z gatunku "nie gniotsa" ;-). I
> póki co efekty jest zadowalający :-).

Hłe, hłe, hłe... A moi rodzice do tej pory próbują mnie przekonać, że mój
wstręt do żelazka to kompletnie nienormalny, wyalienowany przypadek ;-))

Monika

22. Data: 2002-04-26 10:06:33

Od: "Qwax" <...@...q> szukaj wiadomości tego autora

> W szóstym roku małżeństwa doczekałem sie wczoraj : "Mam dość juz
prasowania
> twoich koszul..!." Tak....Przychodzą Wam na myśl może jakieś
działania odwetowe?

Ty to masz problem - moja walczy by móc mi wyprasować koszule:->

Pozdrawiam
Qwax

23. Data: 2002-04-26 10:10:57

Od: Gosia Zaleska-Gajc <z...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika Gibes wrote:

> Hłe, hłe, hłe... A moi rodzice do tej pory próbują mnie przekonać, że mój
> wstręt do żelazka to kompletnie nienormalny, wyalienowany przypadek ;-))
>
> Monika

:-))). Takich "przypadków" jest pewnie więcej, niż przypuszczamy ;-).
Dorzucę jeszcze, że nie lubię sprzątać i zmywać naczyń. Co nie znaczy,
że tego nie robię. Cóż, nie każda z nas została stworzona na "kurę
domową" ;-).
--
Gosia

24. Data: 2002-04-26 10:12:42

Od: "Nieradek" <K...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika Gibes" <i...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> wstręt do żelazka to kompletnie nienormalny, wyalienowany przypadek ;-))

Ha, jednak az taka wyalienowana w tym wstrecie nie jestes ;-) Niestety
do prasowania zmusza mnie tylko wieksza niechec do spraw gotowania.
Dlatego z Mareckim poszlismy na uklad, ktory znakomicie sie sprawdza:
on gotuje (prawie codziennie), a ja prasuje (niecodziennie ;-) ). Rozni nas
jedno: Marek gotowac lubi, natomiast ja za zelazko siegam z obrzydzeniem.
I podejrzewam, ze tak mi juz zostanie do smierci ;-)

---
Pozdrawiam :-)
Kasia
Gdynia GG#368316

25. Data: 2002-04-26 10:13:54

Od: "Anyia => Madzik" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Monika Gibes <i...@p...wp.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:aab8do$d4f$...@n...tpi.pl...

> Hłe, hłe, hłe... A moi rodzice do tej pory próbują mnie przekonać, że mój
> wstręt do żelazka to kompletnie nienormalny, wyalienowany przypadek ;-))

Moniko, bardzo dobry argument: Nie moge prasowac, bo mam problemy z
kregoslupem (dziala!, choc faktycznie mam problemy i nie bardzo moge stac w
takiej pozycji :-))

--
Pozdrawiam jak zwykle niezwykle cieplutko,
Magda

26. Data: 2002-04-26 10:15:12

Od: "Anyia => Madzik" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Qwax <...@...q> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@2...17.138.62...

> Ty to masz problem - moja walczy by móc mi wyprasować koszule:->

jakby moj maz chcial wyjsc z domu w niewyprasowanej (jakas wazna dla mnie
okazja, i odmowil wyprasowania, bo z reguly sam to robi), to tez bym
walczyla ;-))))))

27. Data: 2002-04-26 10:26:40

Od: "JoJo" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anyia => Madzik" <a...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:aab9c3$msg$3@news.tpi.pl...
> [...]
> takiej pozycji :-))
>
> --
> Pozdrawiam jak zwykle niezwykle cieplutko,

He, he w odpowiedzi na takie argumenty podsuwał mi natychmiast krzesełko coś
pod nóżki i obniżał poziom deseczki...
pozdrawiam Joanna

28. Data: 2002-04-26 10:34:42

Od: Basia Zygmańska <j...@s...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
znaczy,
> że tego nie robię. Cóż, nie każda z nas została stworzona na "kurę

A ja prasować lubie - jest to tak cudownie bezmyślne zajęcie, ze
zwykle wtedy sobie przemyśliwuję pewne sprawy. Natomiast nie cierpię
odkurzania (sprzątają dzieci) i nie cierpię mycia okien (myje mąż)

Pzdrw.

Basia

P.S.
Mężowi koszul nie prasuję, a bawełniane podkoszuli próbowałam
prasować, ale sam stwierdził ze tego sie nie robi. Sobie prasuję.

29. Data: 2002-04-26 10:35:53

Od: "Anyia => Madzik" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik JoJo <g...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aab9s7$s3o$...@n...tpi.pl...

> He, he w odpowiedzi na takie argumenty podsuwał mi natychmiast krzesełko
coś
> pod nóżki i obniżał poziom deseczki...

Ale mnie bola rece wtedy, bo trzeba je za wysoko podnosic, a od takiego ich
trzymania boli kregoslup :-))))))))))
Over.

30. Data: 2002-04-26 11:13:58

Od: "Monika Gibes" <i...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Nieradek <K...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aab4l0$420$...@n...tpi.pl...

> Prosze mnie nie tu straszyc ;-), bo wielkimi krokami zblizam sie do tej
> rocznicy, a jak mi maz powie, ze sie juz nagotowal i ma tego dosyc to
> chyba tego nie przezyję ;-)

No, zwłaszcza, że bez koszul można przeżyć, ale bez jedzenia?! ;-))

pozdrawiam

Monika

OT zmiana nicka...
Jak daleko siega...-prosba o namiary
"Na szlaku"
Jeszcze na temat swiadomego wyboru gluchoty u dziecka
Pedofilia w Stanach