Homeopatia

11. Data: 2002-06-23 22:50:35

Temat: Re: Homeopatia
Od: eclipse <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tako rzecze Krzysztof Parzyszek (k...@s...org):

> O ile wiem, to nic w nich nie siedzi. Składają sie w 100% z ``wypełniacza'',
> a ich działanie to głównie efekt placebo.
> Ale może niech ktoś, kto wie więcej się wypowie...

Zastanów się w takim razie, jak placebo może działać na dzieci (jak może u
nich działać jakaolwiek autosugestia?).
A co do działania leków homeopatycznych - poszukaj w sieci czegoś o
oddziaływaniach matrycowych (tak to się chyba nazywało).

--
[ eclipse(at)central.pl ] [ +48-608-610-581 ]
[ http://eclipse.danecki.net ] [ PLD 1.0 ]

12. Data: 2002-06-24 07:03:19

Od: suzuki nakai <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uprasza sie o niedokarmianie troli !
--
--------------
Krzysiek, EBP

13. Data: 2002-06-24 09:16:40

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

eclipse <e...@c...pl> napisał(a):

> Tako rzecze Norbert (n...@s...pl):

> Placebo nie działa na dzieci. Homeopatia - tak.

W kwestii formalnej (bo na pewno nie chce mi się brać udziału w kolejnym
homeopatycznym flejmie) - działa na dzieci. Poszukaj o próbach leczenia
autystyków sekretyną.

JoP

14. Data: 2002-06-24 10:07:19

Od: Lech Trzeciak <l...@i...gov.pl> szukaj wiadomości tego autora

eclipse wrote:

> Zastanów się w takim razie,
> jak placebo może działać na dzieci
> (jak może u nich działać
> jakaolwiek autosugestia?).

Przypuszczam, że nie widziałeś/aś dziecka na oczy, skoro twierdzisz, że na dziecko
nie działa sugestia i autosugestia.

Leszek

15. Data: 2002-06-24 13:00:48

Od: eclipse <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tako rzecze Lech Trzeciak (l...@i...gov.pl):

> Przypuszczam, że nie widziałeś/aś dziecka na oczy,

Widziałem niejedno. Za ścianą mojego pokoju jest gabient pediatryczny.

> skoro twierdzisz, że na dziecko nie działa sugestia i autosugestia.

Na noworodki i niemowlęta też? Ciekawe.

16. Data: 2002-06-24 13:02:23

Od: eclipse <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tako rzecze Jolanta Pers (j...@N...poczta.gazeta.pl):

> W kwestii formalnej (bo na pewno nie chce mi się brać udziału w kolejnym
> homeopatycznym flejmie)

Ja również.

> działa na dzieci.

W każdym przedziale wiekowym? Bo homeopatyki światnie się sprawdzają w
leczeniu niemowląt.

> Poszukaj o próbach leczenia autystyków sekretyną.

Dzięki, poszukam.

Pozdrawiam.

17. Data: 2002-06-24 13:05:28

Od: "BajerMaster" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Działa. Znajomy lekarz powiedział że homeopatia jest całkowitym
zaprzeczeniem tego co go uczyli na farmacji (jest po kursach
specjalistycznych z zakresu homeopatii w Polsce prowadzonych przez medyków z
Francji). I wcale nie chodzi o placebo (nie tylko). W homeopatii działa
zawarta w rozpuszczalniku INFORMACJA. A ten znajomy lekarz dodał z uśmiechem
"I czary". Moja śliczna używa homeopatii dla całej rodziny (nie jest
lekarzem) od wielu lat z dobrym skutkiem.
Pozdrawiam
d'A
..

18. Data: 2002-06-24 16:31:47

Od: "Orion1410" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"eclipse" <e...@c...pl> wrote in message
k.side.of.the.moon...

> Placebo nie działa na dzieci. Homeopatia - tak.
>
> --

A le ja pytalem jak dziala, a nie na kogo.

pzdr

_#_

19. Data: 2002-06-24 16:41:11

Od: "Orion1410" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"eclipse" <e...@c...pl> wrote in message
k.side.of.the.moon...
> Tako rzecze Orion1410 (p...@i...pl):

> Tak.

Jak?

pzdr

_#_

20. Data: 2002-06-24 16:46:05

Od: "Orion1410" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"BajerMaster" <b...@p...onet.pl> wrote in message

> Francji). I wcale nie chodzi o placebo (nie tylko). W homeopatii działa
> zawarta w rozpuszczalniku INFORMACJA.

Aha, czyli ta "informacja" jest lekarstwem?

pzdr

_#_

10 KG przez miesiac - czy mozliwe?
czy zęby mam leczyć nie medycznie ?